Çünkü sende'de kocaman bir asi yürek var.. Çünkü sende bu dünyanın aykırı insanlarındansın.. Çünkü sende haksızlığa asla diyenlerdensin.. Sende saygı duyulacak bir insansın.. Çünkü sen BEŞİKTAŞ'lısın!!!
Justin ve sen bir bütün gibisiniz. justin in aradığı güzel gözlü komik güzel eğlenceli ve doğal kız sizsiniz.(eğer justin için umutsuzsanız justin aşık olduğumda o her kimse önemli değil bir hayranımla çıkmak farklı olmaz diyor.)
AŞKIM,KALBİM,ÖMRÜM,BİTANEM,HERŞEYİM,SENİ ÇOK SEVİYORUM.BU TESTİ HAZIRLAYINCAYA KADAR CANIM ÇIKTI.AMA DEĞDİ.KALBİM SENİ ÇOK SEVİYORUM BENİ BIRAKMA NE OLUR...SENİ SEVİYORUM,SENİ SEVİYORUM,SENİ SEVİYORUM... HADİ İTİRAF ET BUNU BENDEN BAŞKA KİM DÜŞÜNEBİLİRDİ? ? ? C G T Y