Çok sewiyorsunuz ve çok kıskançsınız kıskanmak doğaldırr kıskanın =) kıskançlığınız yüzünden hep sorun yaşıyorsunuz belkide tüm sewgilililerinizle bu yüzden ayrıldınız kıskandığınızz zaman çok belli ediyorsunuz belli etmeyin ii olur ;)bide kendinize hakim olun derin derin nefes alın 10 a kadar sayın içinizden ee malümm heran katliam çıkabilir...