Tanımıosan nie çözüosun??herhalde sansımı deniim dedin qomiq mi sanıosn??? :////
Sen tam bir aşk & siyaset insanısın...Bazen Ahmet Ve Yasemin'in aşkı bazen ise siyasi öğrenci hareketleri diye tanımlayabiliriz seni!;)
Sanayi ve fen bilimlerinde uzman bir kişi olabilirsiniz.
Sezgisel güçleri yüksektir, oldukça hassas bir kalbe sahip insanlardir. Gururlarına olabildiğince çok düşkün kişilerdir, gururları kırıldığı zaman asla ve asla afları yoktur. Aslında çok daha yumuşak başlı, daha anlayışlı olmaları gerekmektedir.
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
Denizlerin altinda masmavi sularin icinde yasayan guzel ve sevimli bir deniz kizidir.
SİZİN İÇİN MUTLU VE HUZURLU Bİ ÖMÜRÜN YOLU ANKARADAN GEÇİYOR AYNI ZAMANDA BENİMDE YASAMAK İSTEDİĞİM Bİ ŞEHİR MUTLAKA ANKARADA YASAMANIZI TAVSİYE EDRİM.....
Afroditimiz gelmişş en süper melek ve tümm dünya hükümdarı ve en büyük melek Crusewre tam olarak sensinn
Onun gibi cesur kendine baka bilecek kapasitedesin
Sen Bloom’sun.Güçlü ve çekicisin.İnsanlar seni çok seviyor fakat bir o kadarda kıskanıyor.Böyle devam et askm çok iyisin!<3
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.