Bırakın bu kadar kasmayı kendinizi. Yaşamda sanki birisi bana bişhi diyecek diye sürekli kasıyorsunuz kendinizi. Herşeyi kaderci yaklaşımınızla mahvediyorsunuz. Biraz açılın yahu! Fikirlerinizi açıklayın, dişlerinizi gösterin. Böyle giderse elinizden herşeyinizi alırlar (donunuzu bile..)
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Sen grubun vocalistisinn. Grubun akıllısı ve sakinisin. Yardımseverliğinle insanları sevdirirsin.
Teknoloji perisisiniz; Teknolojinin kraliçesi olarak bilinirsiniz. Zekanızla herkesi etkiler kendinize hayran edersiniz. İnsanların teknolojiyle ilgili sorunları olunca seni arıyorlar. Çözüm yollarınız her zaman etkilidir. Ortamın zekisisiniz.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Sayıları Discord ve Tumblr’da oldukça fazladır ve en alışıldık türdür. Fazla olmaları ve halk tarafından kabul görmeleri tehlikeli olmadıkları anlamına gelmez. Kızdırırsanız size ağır mental hasarlar verebilirler. Büyücü olan türleri de vardır.
Eger 1 ciktiysa balimi cok iyi taniyossundur