Gizemli ve mistik bir duruşunuz var. Çeşitli orkide türleri gibi değişik yerlerden hoşlanırsınız. Dağlarda hırçın rüzgarlara karşı yada tropik ormanların nemli ve ılık havasında... Ve orkideler gibi çevresine yararlı saprofit yada ağaçlara parazit şekilde yaşıyorsunuz!
YENGEÇ (22 Haziran-23 Temmuz) Kendini akıllı sanan, saftoriğin biridir. Herşeye kolayca inanır. Gidenin ardından asırlarca yas tutar. Bir de bir gün herşeyin iyi olacağına ilişkin paranoyası yok mudur. Gel de çıldırma. Onu dış görünüşünden daha çok ilgilendiren bir şey yoktur bu dünyada. Birkaç iltifatta yelkenleri suya indiriverir hemen. Bencilin tekidir. Her şeyin en iyisini, en doğrusunu kendisinin bildiğini sanır. Sanki bu dünyaya yüce bir görev için gelmiş gibi davranır. En az bir koç kadar ana kuzusudur bu. Bir de hayat boyu yaslanacağı bir duvar olsun ister. Bir gün melek, bir gün şeytandır. Yani bir türlü çözemezsiniz onu. Sürekli gelgitlerde yaşar. Tehlikelidir. Insanı kolayca avucunun içine alır. Eğer nefretini kazanmışsanız dikkat. Böyle durumlarda öfkesi henüz tazeyken pek çevresinde durmayın. Çünkü o zaman yapmayacağı şey yoktur. İlişkilerinde zordur. Birini severse onu sanki malı gibi sahiplenir, ama gözü de sürekli dışarıdadır. Bu uyuzla dostluk neyse de, aşk asla. Çünkü kaprisleriyle sizi hayatınızdan bezdirir.
Komunist Lider..Küba'nın cesur yürekli özgürlük savaşçısı.. Kendinden çok başkalarını düşünüyorsun.Çevrendekiler ve sevdiklerinin mutluluğuna önem veriyorsun.Çok cesursun,kararlı,çalışkan ve azimlisin.En önemli özelliğin asi oluşun,sen düşünen sorgulayan ve her yerde her zaman hakkını arayan,tuttuğunu koparan birisin.Mücadelecisin azimlisin,asla pes etmezsin.Özgür ve tam bağımsız olmak senin hayat felsefen.Para,mal mülk gibi maddi şeylerin senin hayatnında hiç bir önemi yok.Girdiğin ortamlarda çabuk dikkat çekiyorsun ve zekanla insanları kendine hayran bırakıyorsun,sevilen,aranan ve özlenen birisin..Sen çok farklısın.İdeolojik görüşün Totaliter rejim(komunizm);ortak mülkiyete dayalı,eşitlik özgürlük ve kapalı ekonomi gibi terimleri ilke edinen devlet anlayışını benimsiyorsun.
Zenofobik: Yabancılardan korkma hali. Hım.. Siz tanıdıklarınızdan başkasına yaklaşamıyorsunuz; tıpki bir bebek gibi. Hani bebekler, anneden, babadan başkasına kolay kolay yaklaşmazlar ya. Aynen öyle. Bu da sizi hafif asosyal yapıyor. Korkmayın canım, pskopatlardan uzak durun, bütün insanları sevin yeter... Hava güzel, insanlar güzel, İstanbul güzel, İzmir güzel, Ankara güzel, Türkiye güzel... :)
Herşey Spor/Sanat a olan yatkınlığınızı değerlendirebilmeye kalmış durumda dostum daha ne bekliyorsun sen yeteneklerinle doğmuşsun tek yapman gereken sahneye adımını atmak veeee şhow başlasın demek aslında şimdiden arkadaşların senden imzalı bi foto almaları gerek gelecekte çok karizma eder :)))
Bir önceki hayatınızda asil soyundan fakat maddi açıdan çökmüş bir aileye aittiniz. Ailenizin tek çocuğu olarak dünyaya geldiniz, yakın çevrenizden istemediğinz biriyle bir evilik yaparak hayatınızın bir dönemini mutsuz geçirdiniz ancak kimsenin beklemediği bir anda 40 lı yaşlarınızda hayatınızda radikal bir değişiklik yapıp başka bir ülkeye geçtiniz burada kendinizden yaşça küçük ve soylu olmayan biriyle, kimsenin onaylamadığı ikinci bir evlilik yaptınız bu evlilikten bir kızınız oldu ve hayatınızın kalanını eşinizle birlikte aynı yerde çalışarak mutluluk içinde geçirdiniz. İlk eşinize gelince sizden sonra yaptığı evlilik onun sonu oldu eşi tarafından öldürüldü.