Sen futbol adına her şeye sahipsin.Tıpkı Ronaldinho gibi. Hızın, tekniğin, süratin ve pas becerin olağanüstü. Bence gelmiş geçmiş en iyi futbolcu olabilecek potansiyel sende var.
Ewt arkadasım sen tam bi emosun kimseye hiç bi zararın yok tarzın bakımından eleştirilebilirsin ama takma converse'lerini we wanslarını çoq seviosun rock parçalar dinlemeden yapamıosun.
Utan utan kaç yaşına gelmişsin insaniyetten feyzin yok ! Hep nefsinin istediği gibi yaşamışsın bugune kadar bak yol yakınken dön bi ay sonra gel yine testi çöz ona göre bizimkisi bi insani yardım hadi durma !
Kimsenin peşinden koşucak kadar seri ayakları yoktur...Aklınla tekniğini birleştirerek oynarsın bu oyunu ve takımın için oynarsın takımına büyük faydan var..
Tam bir Fenerbahçelisiniz l Fenerbahçe için canınızı vermeye hazırsınız her maçta sizi görmemiz mümkün bırakın şampiyonluğu her xaferde sokaklardasınız her maç kazanınca evinizi stadyum gibi yapıyosunuz