FENERBAHÇE gibi sezona müthis basladılar ve fenerbahçe gibi 6 da 6 yaptılar.. Fenerbahçenin rekorlarını elinden almak isteyen galatasaray derbiye yenilgisiz gelmek istiyorlar..
Ya kalbini kırmak istemiyorum ama insanın da iyi oldugu bi konur olur, bi işten anlar.. Çöpçülere kesinlikle hakarette bulunmuyoruz yanlış anlamayın, hatta senin bu işi becerebilceginden şüphem var!