Seni Gidi Pis Şeytan ! Her Şeye Bir Tepkin Var Kızgın Boğa !..
Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Gerçekten Arkadaşlarınla çok iyi anlaşıyor,ve güzel davranıyorsun.Arkadaşlarına karşı,Nazik ve tatlısın.
Arkadaşlarınla gerçekten çok güzel anlaşıyosun,çok iyi bir arkadaşsın
Sen Seme sin ilişkilerde üst düzey olansın
Sen kaba bir semesin ne kadar kaba olsanda ukeni çok önemsiyorsun içten içe onu istiyorsun!tam bir semesin