Vay canına! Felix'in ideal tipine bu kadar benzemeyi nasıl başardın? Birlikte ne güzel brownieler yapardınız kim bilir. Umarım bir gün onunla tanışırsın.
O zaman senin bias’ın Seungmin çünkü vokalde ve Dans’da çok iyi hata sesi kemana benziyor!!!
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun