"İnek Şaban!" haaaa ha-ha-ha-ha.... "Eşşoğlueşek!" haa ha-ha-ha... Keşke hayat hep bu kıvamda, bir Melih Kibar bestesi gibi neşeyle aksa. Sevilmesi zararsız olan çok az şeyden birine tutulmuşsunuz. Daha sıkı tutunun. Daha çok gülün. Sen Aslında Şabansın ( Şaban Reloaded ) Kısaca Hayat Sana Güzel Kafan Yok Yaşıyorsun
Ooo bu ne haL ya.. Sen test kitaplarıyla dost olcksn yknda..az kaLdr başını şu yapraklardan..Biraz etrafına bak..böLe test test nereye kadar.. yeterLi oLan kadar çalış bnCe.. aYrıca yakında yani öğretmenlerin isimlerini olasılıkla ya da okuldaki öğrencilerin 3/1 'nin 2 katının 1646466 fazlasını hesapLamaya bşLrsn sen .S xD