Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Afferim sana kaç kitap okudun sen yavrumm salaklık testin 0 mütiştin yavrumm böle devam et amma fazla kitap adamı yorar bunu da unutma :D:D
MutLuyken biLe sorun yaratıp kendini yiyosun. MutLuLuğun geLip seni buLmasını bekLiosun. Oysa mutLu oLmak senin eLinde. Kendini kötü hissettiğinde dışarı çıkmak yerine evde sorunLarLa yüzLeşmeyi tercih ediyosn. Dans veya sporLa uğraşsana..
Afedersin ama bok gibisin seni üzmek istemem ama çirkinsiz kendine bakım yap
Şimdi Burayı Terket Kendini Oppacı Sanan Arkadaş!!!
Kendini sevdirmeye calış
Hiç bir şeyden haberin yok senin daha çok çalışman lazım
Gülüşünüz hissleriniz insanlara ayni şeylerle karşılı veriyosunuz
Ormanda kızın birine tecavüz etseler bırakın lan kızı sıra bende diyip devamını sen getirsin !!!