Kuşkusuz dürüst,güvenilir ve samimi kisilerdir.onlar için verilen söz kutsaldır.son derece açık sözlüdürler ve bu yüzden bazen kırıcı olabilirler.kendileride çabuk kırılırlar.Basak'in gözleri ve bakislari çogunlukla sasirtici bir sekilde berraktir.bazılarının yüzünde, sanki o gizli üzüntülerini inkar edercesine bir ruh temizligi ve sükunet ifadesi vardir.Başaklar çalışkan, pratik ve duygudan çok mantıklı yönleri ağır basan kişilerdir.Güvendikleri kişilere yardım etmeyi severler, inanmadıkları ve tembel olduklarını bildikleri kişilere sevseler dahi soğuk davranırlar.Basaklar genelde o narin görünüslerinden umulmayacak kadar güçlüdürler fakat güçlerini çok gerekmedikçe kullanmazlar.son derece affedici ve merhametlidirler.onlar her zaman gerçekleri hayallere tercih ederler ve asla olmayacak hayallerinin pesinden kosmazlar.gezmeyi çok severler.Aşkta gösterise kaçmadan,sakin ve sürekli bir sevgi gösterirler ancak başaklar aşkta aşırı çekingenlikleriyle tanınırlar.kendilerine yardim edilmesinden çok hoslanmazlar.Asla minnet altinda kalmak istemezler.sevmedikleri ortamda ya hırgür çıkarır yada çok sessiz kalırlar.Başaklar duygularını bastırabilmede uzmandır bu yüzden bazen soğuk davranabilirler ancak sıcaklığını Merkürden aldıkları bir gerçektir.Dışardan kolay anlaşılmasada,oldukça sıcak ve samimi bir yapıya sahiptirler.
Büyük Zafer Lisesinin eski öğrencilerinden. Birinci sınıfta arkadaşlarıyla beraber bir öğretmeni hastanelik edince okuldan atılmış. Çok küçük yaşta çocuk esirgeme kurumuna bırakılmış. Arkadaşlarıyla serserilik yapıyor. Oktay ve arkadaşlarından önce lisenin etrafındaki düzen ondan sorulurken, bu durumun değişmesiyle Oktay ve çetesine savaş açmaya başlıyor. İçten içe okuldaki öğrencilik yıllarını özlüyor.
Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz
Siz umudunuzu yasamak istediginiz aski nefes alip verdiginiz sehirde aramakla zaman kaybediyorsunuz.Cunku hayatinizin aski sizinle ayni havayi solumuyor ayni sehirde sizinle yasamiyor.Siz artik kendinizi onu bulmak icin sartlandirin.Yoksa bosa zamaninizi harciyacaksiniz boyle.Uzaklarda aradiginiz ask bulmaya ve olesiye yasamaya calisin...
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Sen aşkı, insan ruhunu canlandıran duygular sıralamasında en üst sıraya koyuyorsun. Aşık olduğunda ışık, heyecan ve canlılık saçıyorsun! Ancak "o"ndan kesinlikle beklediğin bi' şey var: Bütün dikkatini sana vermeli ve sana son derece hayran olmalı! Aşırı kalp çarpıntılarının yerine biraz gülümsemeyi koymayı denemey ne dersin ? Ayran budalası gibi her daim peşinde olamaz ya :)