Gunumuzde hayran olabilecegim teksey bu kaldi artik bunca olumsuz sartlara ve adaletsiz yonetime karsi.
Sen My Melodysin!Çok tatlısın herkese yardım ediyorsun ve bu yüzden herkes seni çok seviyor!!!
Merhametli görünüp insanları arkasından vuran bir tipsiniz.Herşey kendi zevk ve refahınız içinmiş gibi davranıyorsunuz.Bukdar bencil olmayın mazallah tepe taklak gelirsiniz.