Sonunda sushi sevmenin nedenini buldunmu? peki ya o izledigin animelere ne demeli, japon cizgi filmlerini oldum olası severdin zaten.Ne zaman amerikalıların hiroşimaya attıgı atom bombasından konu acılsa hep garip bi üzüntü duyardın içinde, belkı bir filmde rastlardın belkide bir belgeselde,japon turisteri gördügünde hep bir gülümseme olusurdu yüzünde,japon teknolojisinede hep ilgin olmustur ayrıca geysa dendigindede hep bir merak uyanmıstır icinde.Dunyanın en guzel sehirlerinden birinde,tokyodaydın...
Birbirinize ihtiyaç duyuyorsunuz. Gün içinde sık sık araşıyorsunuz. Bazen bahaneler uyduruyorsunuz. Bazen de “sesini duymak istedim” cümlesi yetiyor. Gelecek planları konusunda biraz aceleci davranıyor. Yanınızda başkaları varken bile bir eli hep üzerinizde. Sanki “O burada işte, benim yanımda” diyor. Aşk ihtiyaca dönüştüğü gibi, ihtiyaç da aşka dönüşebilir. Bir zararı yok diyorsanız buyurun devam edin. Zaman içinde karşılıklı sevgi, saygı ve güven ilişkisi oturtabilirseniz mutlu sona erişirsiniz. Ama ben tutkulu bir aşk istiyorum diyorsanız, bu ilişki pek size göre olmayacak.
Size zor dersek kesin şaka yapıyor oluruz. Siz değil zor olmak, elinizdekileri vermek için kapı kapı gezersiniz. İyi, güzel de çoğu zaman gereğinden fazla taviz veriyor olmayasınız? Fazla anaç ya da babacan bir bünyeniz var. Ama bu denli fedakâr olmanız biraz da korkularınızdan kaynaklanıyor. Yeterince verici olmazsanız insanların sizi terk edebileceklerinden endişe ediyorsunuz. Hiç de değil... Bu kadar da pasif kalmayın. Başkaları için bir şeyler yapmak tabii ki güzel, ama kendinizi de hırpalamayın. Kimse, sizi sürekli taviz vermiyorsunuz diye eleştirme hakkına sahip değil.
Wooooow...!!! Öpüşmek ve öpüşme sanatı konusunda üstünüze yok. Sevgilinizi öperken onu nasıl bulutların üstüne çıkartabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. Sizinle her öpüşmesinden sonra kendine gelmek için zamana ihtiyacı oluyor ve her seferinde size bir kez daha aşık oluyor. Onu bir kez de bu testin sonucuna ortaklık ettiği için öpmelisiniz. :)