Kimse birşey anlamadı ve tutuklanmadın farklı bir ülkeye gittin ve normal bir hayat sürdün
Kibar ve naziksin insanları çok önemsiyorsun ve sevgi dolusun ama biraz başkalarını da dinlemeyi öğrenmelisin ve her aklına geleni pat diye söylememelisin ayrıca çok duygusal ve alıngansın bunuda bırakmalısın
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗