Sen Jisoo' sun. Güçlü ve olgun bir yapıya sahipsin dışarıdan uyumlu ve kararlarını kendi yonetebilen ideal kadın. Bambaşka bir dişil enerjin var. Genelde eğlenceli bir kişiliğin var. Çevreye tutarlı davranışlar sergilersin. Ve birazda masumsun :))
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Senin kişiliğin; Aşk, aşk, aşk... Sen aşıksın. Kabul et! Onun dışında; tatlı, erkeklerin dikkatini hemen üzerine çeken, kibar birisin. Ama haksızlık söz konusu olunca içinden canavar çıkabilir!
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Sen cidden ukesine iyi davranan adammı adam bir semesin,korumacısın,insanları cidden guzel seviyorsun ama sinirlisin hem de çok sevdihin birine bişey olunca kendini tutamıyorun
Yapma böyle fazla kırıcısın hyunjine ggüven
Taehyung ve senin zevklerin kesinlikle birebir. Cok uyumlu ve enerjik bir ciftsiniz belki bu evrende degil ama sevgili oldugunuz evrende yılın cifti secildiniz tebriklerr
Kesinlikle bir daha dünyaya gelsen Bts'in üyesi olurdun ! En az onlar kadar yaratıcı ve özgünsün çevremdeki insanlar seni kıskanıyor. Harika bir tarzın var. arkadaş canlısı ve pozitifsin. Sen gerçek bir Army olmak için doğmuşsun!