Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Kendisi en kaslı üye kası yüzünden kalp bile yapamıyor neyse kendisi Rap’da çoook yetenekli ve Dans’da ve yemek yemeyi çok seviyor
Sevecen ve tatlısın, onun yanında adedini güvende hissedersin
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
En ufak kıvılcımdan bile büyük bir alev çıkaran kişi profili ne yazıkki çevresince peksevilmez sevilse bile çevresindeki insanlar bunu ona gösteremez yerinde kullanıldığında iyi bir özellik olmasıyla beraber eksisi çok olan bir kişilik.
Sigara icisi ile doneminde ciddi anlamda efsane olmus, sokaklardaki insanlari sigara konusunda kendine ozendirmeyi basarmistir..bir biyik sitiline adini vermistir..
Öss adeta sizin hayatınızın bir parçası olmuş, siz araştırma yapmayı,kitap okumayı çok seven birisiniz, sizin için öss yi kazanmak zaten garanti olan bişey,siz hangi üniversiede okuyucağınızı(boğaziçi,odtü,cerrahpaşa) düşünüyosunuz.belkide şirin uslu bi öğrenci olursan dereceye bile girersin ;)
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Senin tıpkı beomgyu gibi değişik bir havan var. sürekli pozitif enerji veriyorsun.
Neşeli , yakışıklı , tatlı ve şirin bir grup seviyorsun
Sen onu tanımıosun yada çok az konuşmuşsunuz ama o seni çok sevio..Bi düşün bakalım kim var?
Kapali kutusunuz.Ser verirsiniz ama arkadasinizin sirrini asla.Aslinda arkadastan da otesiniz.Arkadaslik ve dostluk arasindaki farksiniz.Arkadasinizin sikintisini en ufak bir mimik hareketinden cozersiniz.Leb demeden leblebiyi anlayansiniz,dertlere dermansiniz.Ozlenen kisisiniz.
Ve evet sende bir pskopatsın ...hemde iyi bi pskopat
Sessiz, sakin ve mağrur duruşuyla dikkat çeker. Gerçekçi ve otoriter bir tavrı vardır. Girdiği ortamlarda hal ve tavırlarıyla dikkati çeker. Hırslıdır ve düşlediği bir şeye ulaşmak için elinden geleni yapar. Alışkanlıklarına bağlıdır ve sadakatsizlikten hoşlanmaz.
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
RENGARENK KONSEPTİYLE ÇOK GÜZEL PORTRELER ORTAYA ÇIKARAN MÜKEMMEL SANATÇI ŞİRİN
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Terazi burçlarının fiziksel yapıları çok güçlüdür.Tartışmasız girdikleri çevrelerde dikkati hemen çekerler. Tavırları çekici ve büyüleyicidir. Gülümsedikleri zaman, çevrelerine yaptıramayacakları şey yoktur. Sosyal yaşantılarıyla aşk yaşantıları paralel giderse mutlu olurlar. Nazlı ve kaprislidirler. Modayı takip etmedikleri halde kendilerine yakışanı bilirler.Herhangi bir konuda karar vermeden önce, bütün şartları dengeye getirmeye çalışırlar. Olaylardaki etkenlerin olması gereken oranlarını tartarlar.Teraziler güçlü bir adalet duygusuna sahiptirler.Nazik ve yumuşak sözlerle insanlarla iletişim kurarlar. Fakat, istemedikleri bir konuda ısrar edilirse sabır ve kibarlılıklarını yitirebilirler. Çevresinde olup, bitenler için çok meraklı insanlardır. Başkalarının yaşantısına girmeye bayılırlar. Çok istedikleri güzel şeylere başka arkadaşları sahip olduğu zaman kıskançlık duyguları ortaya çıkar, hatta ayni şeylere sahip olmak için hileli yollara başvurabilir. Yalnızlığı sevmezler.
Sen insanlarla samimi olmaya çalışıyorsun ama ne fayda! Seni dışlayabilirler ama sen pes etmeyeceksin! Güvenebileceğin ve arkandan bıçaklamayacak bir dost aramaya devam et sevgili Jeongin!
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Sanatın tüm güzelliklerini doyasıya harmanlamıs, modanın kalbı,akdeniz insanının sıcaklıgını yüreginizde hissettiren italya. Belki sardunya adasındaydın belki sicilyada romada milanoda.. Kesin olan tam bir akdeniz insanı oldugun ve italyanca duydugun anda bile tüylerinin ürpertiyle irkildigi,bir sonraki seyahatinde italyayı seçmelisin çünkü ruhunu orda bırakmıssın
Çocukları ile oynamayı da bilen onlara sevgisini aktarabilen birisiniz. Bu arada da hayatın kurallarını öğretmeye çalışıyorsunuz. Eşiniz evden uzak olduğunda çocukların tüm eğitimini üstünüze almak sizi korkutuyor. Sorumluluklarınızın farkındasınız. Çocuklarınıza örnek olduğunuzu biliyorsunuz. Hayatı öğrenmek için deney yapmalarına izin veriyor ama kendilerine zarar vermemeleri için uzaktan kontrolü elinizden bırakmıyorsunuz.
İkizlerin arasında kaldın !! ama yakışır
Kızım sanırım dersine çalışmamısın öğrende gel
Nefret ettiğim tek kişi desem gerekli bilgiyi vermiş olurum :P :P >.<
Çıtı pıtı birisin . Çok titiz ve kibarsın. Çikolataya hastasın :D
Bir Koreli kadar iyisin.Korece biliyomusun??Bence Kore'ye Git :)
Sen çok saf bir insansın. Herkese inanıyor ve guveniyosun hemen. Biraz dikkatli ol senin bu iyi niyetini kullanan çok pislik var.
Jimin gibi eglenceli birisin ve arkadaslarina deger veriyorsun!
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Bildiğiniz tüm yolları denemişsiniz ve yine başarısız olmuşsunuz. Artık biraz kendinizi nadasa bırakma zamanı gelmiş. Biraz dinlenin göreceksiniz o zaman herşey çok daha iyi olacak. Aklınız her zaman yeni fikirler ile dolu. Ama artık bu sizi yormaya başladı. Çevrenizdekilerle bir kişi hariç bir güven sorunu yaşıyorsunuz. Takım oyununa katılmanızın vakti geldi. İnsanlara biraz müsadece etmelisiniz. O ördüğünüz özel duvarı yıkmasanızda insanlara içeri girmeleri konusunda biraz yardımcı olmalısınız. Yoksa yanlız kalabilirsiniz. Büyük bir harcama yapacaksınız. Dikkat edin.
Biraz zenginsin ve bazı insanlardan nefret ediyorsun ve çok havalısın
Tebrik ederim!!! Hayatta da testte oldugun kadar basarili olmani diliyorum ve dunyanin en sacma testini cozmenize yol acan hayatinizdan dolayi da size sabir diliyorum
Kendinize daha fazla güvenmelisiniz. Aksi takdirde yaşamda hak ettiğinizin çok daha azıyla yetinmek zorunda kalabilirsiniz. Kendinizle barışır ve donanımınızı güçlendirirseniz, kapıların size birer birer açıldığını göreceksiniz.
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Evleneceğiniz kişinin ismi İ harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Siizinkisi bir aşk hikayesi. testin sonucuna göre çıkçaksınız o seni sevioo sen onu sevion arada da engeel yok..şunu söyleyebilirim küçük tartışmalar da olsa uzun yıllar bile çıkabilirsiniz...
Siz aslında beşiktaşlısınız. " KARA KARTAL İÇİN CANIMI VERİRİM"
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Testimize gore mutluluk sizi ortalarda yakalayacak.Ama sonunda bu guzel duyguyu sizede tattiracak.Beklemeye degecek olan sey sizin omrunuzu paylasmaya sececek oldugunuz insansa ki bu o kisi,bu zaman sizi cok etkilemeyecektir.Nasil gectiginin farkina bile varmayacaksiniz buna eminiz...
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Sen çok heyecanlı ve güzel bir kızsın heyecanını gizleyebiliyorsun işte bu başarın sayesinde seviliyorsun
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Hareketlerinizi en ince ayrıntısına kadar çözebilen ve her değişimi fark eden Akreple birlikteliğinizde ilginiz ve adanmışlığınız her zaman maksimumda olmalıdır. Sır saklayamazsınız, anında yakalar. Dürüstlüğünüzün size fazlasıyla artı puan sağlayacağı bu ilişkide duygularınızı en ufak dalgalanmalara kadar ona hissettirmeniz onu mutlu edecektir. Sözcüklere ihtiyacınız yoktur her zaman, bakışlarınız ancak en çok dokunuşlarınızla ona kendinizi anlatırsınız. Fiziksel temas sizi pek açmıyorsa derhal kendinize yeni bir partner aramaya başlasanız iyi olur. Sadakat onun karşısında bir erden değil gereklliktir, aklınızdan çıkarmayın. İlişkideki ufak bir hatanızı dahi asla unutmayacaktır; affedebilir ancak unutmaz. Karşılığında mümkün olduğunca az tökezleyen ve yaptığı yanlışları da asla unutmayan bir partner bulacaksınız. Onun gücüne istediğiniz kadar hayran olun, asıl silahlarını hep gizlediğini aklınızdan çıkarmamalı, onunla yarışa girmek yerine, kendinize başka alanlar seçmelisiniz.
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Mavi göz,sarışın,kız
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Jimin olmak çok doğal bir duygudur. Herkes Jimin olabilir. :D <3 (Ponçik Jimin <3)
Tatlı kahraman senin biasın bunu kabul et benziyosunuz
Karizmatik sin. Bu jr.gibi olduğunun belirtisi^
Woah cidden bizim mükemmel hoşikimize senin gibi biri yakışırdı ona iyi bak 😘😘
Oraya çok gitmek istiyosun senin hayalin koreye gitmek
Çok duygusalsın, herzaman pozitif birisin, dans etmeyi seviyorsun ve gezmekten çok hoşlanıyorsun
Kendini üzme yakında daha iyi olacaksın unutma dünyanın diğer ucunda olsan bile seni seven bir Army var artık
Junkook'u Kendin Gibi Tanıyorsun!Biasın/Oppan Boşuna Jungkook Değil !
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Sizi seven kişinin baş harfi U-Ü çevrenizde ki U-Ü'lere dikkat edin.
Görünüşe göre sana en uygun kişi Jin <3 Kendisi romantiktir ;))
Rap yapmada çok iyisiniz, MÜKEMMELSİNİZ!!!!Diyecek söz bulamıyorum çünkü çok şaşırdım...Suga senin tam bir ruh ikizin
Sevinç:Evet, Heyecan:Biraz, Psikologluk:KESİNLİKLE!
Tam bir anne gibisin yönetici ve koruyucu vokal olarak mükemmel bir sesin var iyi kalpli ve etrafındaki insanları kırmamak için çok çabalayan.