Sen rose gibi sevdiklerine değer veren herkese güvenen tatlı birisin
Sen Han Seo- jun gibi yakışıklı ama kısmeti kapalı birisin.
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
SENİNLE ÖLÜME GELECEK...SENİNLE AĞLAYIP SENİNLE GÜLECEK,SEN NE YERSEN NE İÇERSEN ODA ONU YİYİP İÇECEK CEBİNDEKİ SON KURUŞUNU SENİNLE PAYLAŞABİLECEK Bİ DOSTA SAHİPSİN..DOSTUNU KAYBETME
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Siz umudunuzu yasamak istediginiz aski nefes alip verdiginiz sehirde aramakla zaman kaybediyorsunuz.Cunku hayatinizin aski sizinle ayni havayi solumuyor ayni sehirde sizinle yasamiyor.Siz artik kendinizi onu bulmak icin sartlandirin.Yoksa bosa zamaninizi harciyacaksiniz boyle.Uzaklarda aradiginiz ask bulmaya ve olesiye yasamaya calisin...
Görünüşte sert mizacı olan bir kişiliğiniz var. Ancak içiniz hiçte öyle değil çok duygusalsınız. Sert kabuğu olan ancak içinde çok güzel bir inci taşıyan istiridye gibi.
Sen çok tembelsin sorumluluk alamıyorsun**kendine çeki düzen verr
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
Acayip mutlu birisin herkeze mutlulugunu saciyorsun:)
Hayatta her seyin farkındasın ama bazen kötüLük ve iyiLik arasında geL gitLer yasıyorsun unutma iyiLer her zaman kazanır umarım iyiLigi secersin x)
Bu hayatta güvenebileceğin gerçekten çok insan var. Ginede sen en iyisini arayıp duruyorsun. Haline şükret dostum, çünkü tek arkadaşı olmayanlar bile var!
Kız olmana rağmen erkeksi yönlerin de var.Bazen çok sinirleniyorsun.Ama olumlu bir yanın araştırmacı ve gözlem cilik özelliğinin üstün olması.Müzik senin bedeninde kaynayor.
Dışardan soğuk görünsen de sevdiğin insanlara karşı gayet samimi ve komiksin,Gerçek bir Lee Minho
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Sen grubun en sakinisin ama içinde bir yerde bu sakinliğinden eser kalmıyor.
Bir Koreli kadar iyisin.Korece biliyomusun??Bence Kore'ye Git :)
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
SENDE CHANGBİN GİBİ GÜLDÜĞÜNDE ETRAFINA NEŞE SAÇAN VE ALIMLI BİRİSİN
Vay be!! Harikasın onun gibi kusursuz birinin karısı olduğun için çok şanslısın 😉😉
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Evleneceğiniz kişinin ismi Z harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Efendi insanları seversiniz siz. Müstakbel eşinizden de düzgün bir yaşam, pratik bir zekâ ve olgun davranışlar bekliyorsunuz. Ne yaparsa yapsın, başarıya ulaşacaklardan müstakbel eşiniz. Sağlam bir kariyer sahibi, kendi ayakları üzerinde duran, sakin ve yetenekli biri. Ayrıca bilgili olduğu kadar da mantıklı da… Böyle birinden maddi ve manevi çok destek görürsünüz. Saygılı ve oturaklı yapısı ile insanlar arasında da dikkat çeken biri olur. Onu, yanınızda gururla taşıyabilirsiniz. Mutluluklar dileriz…
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Deniz olucak...Huzuru, sadakati ve eğlenceyi aradığınızı söyliyebiliriz.
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Bence sen jungkook'un olmalısın sen ona çok lazımsın
Üzülmeni istemem ama verdiğin cevaplara göre seni sevmior.boşver en iisi sen onu unutmaya çalış...
Sen bir J-hope fanısın ve onun ''SEVGİLİSİSİN''
Tebrikler Yeji gibi birini şimdi hakettin. Tıpkı onun gibi pes etmeyen ve kolay vazgeçmeyenlerden'sin. Dansta oldukça başarılısın diyebiliriz.
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun