Lisa gibi harikasın, doğuştan mükemmel olarak doğmuşsun. Ailenin gurur kaynağısın.
Ögrenci yasamı kısıtlı yasam kosulları ama olsun sehir canlı kızlar kanlı ak bakalım deliuanlı xD
Gerçek yaşın kaç olursa olsun sen biraz yorgun düşmüşsün bu hayata yaş ortalaman bunu gösteriyor. hayata sıkı tutunmaya bak :D
V ile evleneceksin. Ciddi olmamı ister miydin ???
Yıldızınız : Venüs (Güzellik, sevgi ve güzel sanatları temsil eder) Grubunuz : Ateş, Negatif Burcunuzun cinsiyeti : Erkek Üstün yeteneğiniz : Dengeli ve ölçülü olmak Özelliğiniz : Saygı ve zariflik Emeliniz : Olgun, düzeyli dostluk kurmak Amacınız : Zengin olmak, düzenli bir hayat. Ama paraya önem vermez. Yıldızı Venüs (Sevgi) olduğundan bolluğa kavuşabilir. Yenmeniz gereken huyunuz : Gösterişten hoşlanmak Uğurlu gününüz: Cuma Uğurlu taşınız: Opal Uğurlu madeniniz: Bakır
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Ihlamur: (Süphe) Hayatin ona getirdiklerini kabul eder. Kavga ve tartismadan nefret eder. Çaliskandir, tembelligi ve bencillig ihiç sevmez. Streslidir. Yumusak huylu ve merhametlidir. Arkadaslari için çekinmeden fedakarlik yapar. Becerikli olmasina ragmen bunlari degerlendirmesini bilmez. Mizmizdir. Kiskanç fakat vefalidir.
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Cinsiyet: Erkek Saç: Sarışın Yaş: 9 İş: Öğrenci Din: Katolik South Park'ın fakir ve en küfürbaz karakteri. İlk beş sezon boyunca birkaç istisna hariç dizinin her bölümünde ölür. Her zaman parka ve kapşon giydiğinden yüzü belli değildir. Bir tek bölümde kapşonunu çıkarır. Söyledikleri neredeyse hiç anlaşılmaz. 5.sezonda 13.bölümde ve South Park the Movie yayınlandıktan sonra tamamen öldürülerek (kanser olup) dizide artık gösterilmemeye başlamış ve onun yerini bir süre Butters almıştır.
Siz, her daim efendisiniz. Herkese kendiniz kabul ettirmede inanılmaz bir beceriniz var. Yalnız kendinizi mi? Düşüncelerinizi, eleştirilerinizi ve önerilerinizi de. Çünkü öyle kılı kırk yaran, öyle mükemmeliyetçisiniz ki, her şeyin en iyisini en doğrusunu bildiğinize inanıyorlar.
Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Evet... sen arkadaşların sevilen çocuğu kabadayının yakın arkadaşı futboldan başka bişi bilmeyen birisin aramıza hoşgeldin
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Ela göz,kumral,erkek
Acayip mutlu birisin herkeze mutlulugunu saciyorsun:)
Senin ruh eşin yuqi havalı tatlı ve ilişkide baskın olansın
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Nerede gıcık olman gerektiğini iyi biliyosun...aferiN:)
Sayın başkanım! Seçim sonuçları geldi ve siz kazandınız!
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
O yaşa kadar yaşamakta üyük başarı :S:(:)
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Çok tatlı olduğunuzu bir yana bırakalım...Çok seksisiniz...
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun
Süpersin!! biraz daha sabretmelisin, 2000 yaşında özel evcil hayvan kilidi açılacak.
Tebrik ederim!!! Hayatta da testte oldugun kadar basarili olmani diliyorum ve dunyanin en sacma testini cozmenize yol acan hayatinizdan dolayi da size sabir diliyorum