Sen gerçek staysın ne olursa0 olsun harcamanın gerçek stay oldun böyle devam et
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!
Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.