Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Güzeliğin herkesin hoşuna gidiyor zarif gözlerin herkezin ağzını açık bırakıyor!
Herşeyden önce sen önemlisin biraz fazla egon var fakat bunun için sebeplerin var ve oldukça cesursun
Sen önüne ne kadar engel çıksa da pes etmeyen cesur bir insansın. Oldukça azimli ve şaşırtıcı.
Sen hayattan soğumuş bir rapcı kardeşimzsin cansın can ;))
Senin biasın jennie olmalı! Gelen linçleri takmiyorsun ve canın ne isterse onu yapıyorsun,çok eğlenceli ve fedakar sın
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
Senin Karakterin Kaiye uyuyor. Kai gibi karizmatik ve kendine özgüsün *-* Hadi tavuk yiyelim!
Cidden harikasın! BLACKPİNK'i çok iyi tanıyorsun! Sevdim seni.
Sen Yujin´sin. Tamamen lider modundasın, insanları kontrol edebilirsin hem de kolaylıkla. Haklılığından dolayı seni dinlerler. Ve çok arkadaşın olabilir
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun