Sizi seven kişinin baş harfi H çevrenizde ki H'lere dikkat edin.
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Aman bu testi çözen bi çok kişiye göre daha iyi olduğuna garanti verebilirim... Ama ben süper zekayım kuruntularındaysan şimdiden vazgeç bence...
Sen tam bir aşk insanısın....Titanic de kusursuz oynayabilrsin tam senin filmin
Melek gibi çocuksun. Kıskanmazsın, huysuz değilsin, kimseye zararın yok!
"Sen numara 333'sün. Saf, masum, meraklı ama pratik zekalı birisin."
İnsanlara değer veriyorsun . Konu sevdiğin, değer verdiğin bir insan ise üstüne toz kondurmazsın seven ve sevilen birisin❤️
Hoop hoop...Yavaş gel ne bu sinir böyle biraz sakinleş ve hayatın tadını çıkar.
Sen çok tembelsin sorumluluk alamıyorsun**kendine çeki düzen verr
Hırslı,kendini kanıtlama isteği olan,kurnaz,gücü zeka ve cesaretin üstünde tutan,ailesinden çok kendi çıkarlarını önemseyen,ırkçı,düşmanını küçümseyen bir zalimsin.tabi iyi yanlarında var hırsın seni bir çok düşmanından daha zeki yapabilir büyük usta olabilirsin.gittiğin yoldan asla geri dönmezsin ama birinci olmak içinde hileye bile başvurursun.fazla liderlik takıntın var yen bunu :D
Ya Sen okuLa okuL için geLmioSnki xD akLn bşKa yerLerde senn..canım sıkLdı okLa gdiim ben..dyenLerdensn..okLdaki öğretmenLrn adını bLe bLdqn şüpheLi..asLnda okLda kendine bi yer edinmişSsn xD ama bunun farknda değLsn..sen en iyi bu araLar uğra bi okuLa.. xD
Evleneceğiniz kişinin ismi İ harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sen çok zeki cesur iyi kapli ve güçlü karakterli birisin.İnsanları korumayı seviyorsun.Onlara iyi ve akıllıca öğütler verebiliosun.
Bir masum opucuktur o kirmizi rengi veren o tatli yanaklara.Kimi zaman mutlulugu kimi zaman sevgiyi temsil eder.Ama yinede vazgecilmez adreslerdendir.Herkesin adresi acik sevgisi daimi olsun.Biz size adresi gosterdik sizinde sansiniz buymus.Sakin ola adreste sasirmayin...
Komunist Lider..Küba'nın cesur yürekli özgürlük savaşçısı.. Kendinden çok başkalarını düşünüyorsun.Çevrendekiler ve sevdiklerinin mutluluğuna önem veriyorsun.Çok cesursun,kararlı,çalışkan ve azimlisin.En önemli özelliğin asi oluşun,sen düşünen sorgulayan ve her yerde her zaman hakkını arayan,tuttuğunu koparan birisin.Mücadelecisin azimlisin,asla pes etmezsin.Özgür ve tam bağımsız olmak senin hayat felsefen.Para,mal mülk gibi maddi şeylerin senin hayatnında hiç bir önemi yok.Girdiğin ortamlarda çabuk dikkat çekiyorsun ve zekanla insanları kendine hayran bırakıyorsun,sevilen,aranan ve özlenen birisin..Sen çok farklısın.İdeolojik görüşün Totaliter rejim(komunizm);ortak mülkiyete dayalı,eşitlik özgürlük ve kapalı ekonomi gibi terimleri ilke edinen devlet anlayışını benimsiyorsun.
Bilgisayarla oynamaya bayılırsın! Tam bir bilgisayar cılgınısın!
Sen evrimini tamamlayamamış tam bir hayvansın:)))
Seni ölümüne seven biri yani
Tebrikler manifest yasiniza ulasmissiniz yakinda tam bir zebani olabileceksiniz🥰 dunyanin en sacma testini cozmenize yol acan hayatinizdan dolayi size sabir dilerim
3 büyük yunan tanrısından biri olan deniz üzerinde hakimiyet süren Poseidon.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗