Tebrikler! Sen tam bir okeokeoke'sin! yaşıtlarına göre fazla olgun, fazla hümanist, aileci, kendi dışında herkesi düşünen.
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.
Sen On-jo'sun. Sevdiklerine ve Arkadaşlarına çok değer veriyorsun. Çok güzelsin, derslerin o kadar iyi olmasada akıllısın.
Çok cesursun ön planda olmayı seversin ailen ve arkadaşların senin için için çok önemli .
Sen sürekli bela okuyan, sakar, patavatsız, yüzsüz ve bensin ve Alaz Altuğ'a takıntılısın.
Korkak gibi gözüksende içinde aslanlar yatıyor kimsenin haberi yok devam et kızım
Sen güneşi Söndürmem Gerek kitabisin! Disadonuk birisin. Ve biraz da üzgünsün de. Çoğu zamanını kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiriyorsun. Ve emin birini seversen iyi seversin.
Bütün seriyi en az 3 kere okumussun Maşallah ne diyim
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.
Vaovvv! Senin sevgilin Tugay Demir Çeviker! Bir damla göz yaşı= Bir bina Sen onun sevgili avukatısın. Mutluluklar dilerim❤️🔥
SEN DE ONUN GİBİ SESSİZ SAKİNSİN
Sen Galatasaraylısın ve bu forma eminim sanada çok yakışacak.. Sende çok sevmişsin belliki.. Git hemen al sende bir tane, hadi koş.. Emin ol Cemil İpekçi'den çok sana yakışacak, sende magazinlere konu olacaksın, sende moraracaksın.. Heyyy, ne duruyorsun hâlâ? Seni bekliyor store'lar.. Git ve morar!
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!