Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur.
Vayy kimler gelmiş kimler biz de seni bekliyorduk..Sen Edward gibisin!! Bi gümüş volvo yakışır sana:) Ama şunu unutmaV mükemmel olmak zorunda değilsin.Herkes hata yapar bu yüzden en küçük yanlışında kendinden nefret etmeyi bırak. Kusursuz olmaya çalışma artık rahat bırak kendini, işte o zaman hakettiğin o özel insanı bulacaksın:)
Disbudak: (Hirs) Farkli bir çekicilige sahip, hayat dolu, talepkar, düsüncesizce hareket eden ve elestirilere kulak asmayan biri. Hirsli, akilli, yetenekli, kaderine hükmetmeyi seven, egoist olmaya elverislidir. Ama ona güvenebilirsiniz. Bazen beyni kalbine hükmedebilir. Iliskileri çok ciddiye alir ve sadiktir.
Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz
Kalbi kin tutmayan , cömert , dostlarına düşkün , hayvansever , temizlik yapmak hayatının en önemli parçası olan , huysuz ama bir o kadar da eğlenceli , komik , disiplinli , sanatın göz önünde yaşamaya rağmen işlerin mutfak kısmıyla daha çok ilgili olan - yönetmen senaristlik gibi- sevdi mi tam seven birisin
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Siz herseyin mukemmel olmasını isteyen kili kirk yaran bir kisilige sahipsiniz. Size göre hersey tam olmali ne eksik ne fazla. Kusura bakmayın ama böyle yaparsanız yanlız kalabilirsiniz bizden söylemesi... : )OLUMLU YÖNLERİNİZ:Agzi siki,sabirli-azimli,cok duygusal hatta alingan,sag duyulu ayrica dakiksiniz.Aman nazar degmesin... :) OLUMSUZ YÖNLERİNİZ:Saplantili,inatçi,tutucu ve biraz asabisiniz. Size ters düsenin vay haline! UYUMLULUK:A grubu kana sahip olan kisiler A ve AB kan grubuna sahip kisilerle cok iyi anlasirlar. SİZİNLE AYNI KANI TAŞIYAN ÜNLÜLER: George H. W. Bush, O.J. Simpson, Britney Spears, Alan Alda, Adolf Hitler, Lyndon B. Johnson, Richard Nixon.
Arkadaşların arasında sempatikliğin ve güler yüzlülüğünle tanınıyorsun..Hem yeteneklisin hem de güzel :D Şıksın ama aynı zamanda sportif olmayı da beceriyorsun..Cici kız imajını koruyorsun ama tatillerdede çılgın dövmeleri denemektende kaçınmıyorsun..Doğallığı seçsende hafif bi parlatıcısızda sokağa çıkmıyorsun.iPod'un da Maroon5,Amy Winehouse gibi sanatçılar var..Kısaca sen bi Angel Doll'sun <3