Tam bir Enerji Küpüsün ve Ablalık Duygusu içinde var<3
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Sen tam olarak koreyide seviyosun ama tam olarak değil
Unniler senin bir tanen. Oppanların da bir başka . inşallah hepsiyle tanışırsın amin :D
Onun gibi tam bir Balecisin! Harika dans ediyorsun!
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
Mükemmel liderlik özelliğine sahipsin vokal rap dans yeteneklerin çok iyi ve çok tecrübelisin