Sınıfın pesimisti sensin. Karamsarlığa bürünmüş, melankolik ruh.
Hey... Yeni bir baş belasımı doğuyor yoksa? Siyahın içindeki beyaz olmaya hazırmısın?
Gruptaki herkesin sevdiği kişisin , sevdiğine değer verirsin insanları satarsın bazen ama sevdiğinde çok güzel seversin merhametlisin komiksin inatcısın insanları mutlu etmeyi biliyorsun ama satarsın
Enerjik biraz kufurbaz erkeklerle arasi iyi siddete bagimli askla arasi iyi olan biri sende oylesin
Sen Işık Sarca'sın. Güçlüsün, özgüvenli ve cesursun. Sana yapamaz diyenlere inat yaparsın. Bir prense ihtiyacın yok sen zaten tek başına bir prensessin.
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.
Eftelya gibi duru bir güzelliğe sahipsin herşeyini kaybetmişsin acı çekmişsin şimdi yeni yeni kendine geliyorsun