Sen j-hope aşkısın
Test
Junkook'u Kendin Gibi Tanıyorsun!Biasın/Oppan Boşuna Jungkook Değil !
Sana karışılmaz ooo korkuyorumm annee!!!
Aynı renk aynı şey tatlığı ayıcıkla herşeyiniz aynı
Kız biasını hemende nasıl bilrmiş
BTS'i tam olması gerektiği gibi tanıyorsun.
Sen bir Jimin fanısın ve onun ''SEVGİLİSİSİN''
Biasını tanıysun yani çakma army değilsin onu anladık bu teste
BTS'yi sev her zaman olur mu?
V'yi çok tanıyosun maşallah akıl küpü aferin :)
Tini yi çok seviyorsun ve o senin idolün
Güzelsin,Havalısın,Müthiş şarkı söylüyorsun ve tam bir starsın.Gözlerimi kamaştırıyorsun...
%80 güzelsin
Sen bir tinistassın!
Eğlenmek senin işin en eğlenceli şeyler senden çıkıyor herkesi gülümsetmeyi başarıyorsun
Ateş gibi sıcacıksın. İnsanlar da bunun farkında. Herkesle çok iyi anlaşıyorsun, böyle devam et. Gönlünde herkese yer var ama yine de dikkatli ol. Herkese güvenme...
Yakışıklı oğlan ve güzel kız.. hmm.. çk ortak yönleriniz var araştırmalısın biraz Viniyi! Her neyse mutluluklar tatlım :)
Demi Lovato gibi güçlü kalmayı biliyorsun.
Çok iyi bir arkadaşsın.Çok tatlısın ve çok eğlencelisin.
Tini kadar tatlı güzel ve iyisin TERİKLER