Oooo kardeşim. Helal olsun adamın dibisin yiyerim seni <3 Gel seni bi öpeyim xd HEPSİNİ BİLEMEDİN AMA NEYSE BU DA GÜZEL XD ADANA KEBABI GİBİ ACI AMA YENİLİRSİN OYŞ <3
Her zaman her yerde gözlerin onu arıyor.Ondan gelecek haber senin için herşeyden önemli.Onu göremediğin zamanlarda bile onu merak edip,kıskanıyorsun.O olmadan sana hiçbir şey zevk vermiyor.Ona çok hem de çok aşıksın ... Sana Onunla Mutluluklar...
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
1907 de kurulan ve ayrica ATA mizin takimi olan soylu ve koklu bir kulumuzdur.Mazisinde bir cok onemli kupayada sahiptir.Turkıye Super Liginde 17 kere kupayi muzesine getirerek rekoruda elinde tutmaktadir.Sampiyonlar liginde her sene verdigi zorlu mucadelelerde basarilar dileriz...
Senenin en soguk mevsimidir. Gunlerin en kisa oldugu gunde baslar, gun ve gecenin esit olmasina kadar devam eder. Kuzey yarim kurede 22 Aralik ve 21 Mart arasidir. Guney yarim kurede ise bu 22 Haziran ile 23 Eylul arasidir. Tropik ve kutup bolgeleri haric kıs, onceki mevsim olan sonbahardan ve sonraki mevsim ilkbahardan oldukca farklidir. Sicakliklar dusuktur.
Sende onun gibi iyi kalpli sin ama biraz daha cesur olmalısın arkadaşlarına ve ailen çok bağlısın