Sen çok GÜÇLÜSÜN. Unutma en kötü anında bile güçlü kal. Kimsenin seni yenik göstermesine izin verme. benden sana küçük bir tavsiye. ;) -Lovatic. ♥ #STAYSTRONG
İyi bir Lovatic olduğun belli. Notu kafana takma. Demi'yi sevdiğin belli. Ama onun hakkında birazcık bilgi eksiğin var. Araştırmaların sonucunda onu daha çok seveceksin :)
Senin gibileri bulmak çok zor.İyiki varsın.Bridgit'i canın pahasına seviyorsun.Onun için deli oluyorsun.Mendie değilsin de nesin ! Bridgit'in Mendie'si olarak çok tatlısın bunu unutma..Bu arada idol seçimin çok iyi :)