Hareketlerinizi en ince ayrıntısına kadar çözebilen ve her değişimi fark eden Akreple birlikteliğinizde ilginiz ve adanmışlığınız her zaman maksimumda olmalıdır. Sır saklayamazsınız, anında yakalar. Dürüstlüğünüzün size fazlasıyla artı puan sağlayacağı bu ilişkide duygularınızı en ufak dalgalanmalara kadar ona hissettirmeniz onu mutlu edecektir. Sözcüklere ihtiyacınız yoktur her zaman, bakışlarınız ancak en çok dokunuşlarınızla ona kendinizi anlatırsınız. Fiziksel temas sizi pek açmıyorsa derhal kendinize yeni bir partner aramaya başlasanız iyi olur. Sadakat onun karşısında bir erden değil gereklliktir, aklınızdan çıkarmayın. İlişkideki ufak bir hatanızı dahi asla unutmayacaktır; affedebilir ancak unutmaz. Karşılığında mümkün olduğunca az tökezleyen ve yaptığı yanlışları da asla unutmayan bir partner bulacaksınız. Onun gücüne istediğiniz kadar hayran olun, asıl silahlarını hep gizlediğini aklınızdan çıkarmamalı, onunla yarışa girmek yerine, kendinize başka alanlar seçmelisiniz.
Sevgilini sevdiğinden emin olmalısın,onun sevgisi veya sen ona olan ilişkin yanlış...
Silahın Taramalı Eşini ve Çocuğunu Öldüreceksin
Çarşamba, haftanın üçüncü günüdür. Salı'dan sonra; Perşembe'den önce gelir. Sözcük, Farsça-Süryanice dördüncü gün anlamında "çıhar-şenbe/ çeharşenbe/çarşanba" sözcüğünden gelir. Eski Türkçe'de bu günün adı Törtünç > Dördüncü dür.
Mavi Gözlüler: Durağan olmayı sevmeyen, enerji dolu, karar verme yeteneğine sahip, pozitif, eli açık kişiler. En büyük kusurları gerçeği görmekte zorlanıp hayalperest oluşları...
İnsanlar sizi mantıklı, ihtiyatlı, dikkatli ve pratik birisi olarak görürler. Sizi zeki, yetenekli ve hünerli ama alçak gönüllü olarak tanırlar. Çok hızlı arkadaşlık kurmayan, ama arkadaşlarına karşı çok sadık olan ve onlardan da aynı şeyi bekleyen birisiniz.
Sizin doğal mesleğiniz kurtarıcılık. Bu nedenle çoğu zaman, kişisel veya aile hayatında problemleri olan insanlara aşık oluyorsunuz. "Beni hep sorunlu kişiler bulur" sizin çokça sarfettiğiniz bir cümle. Bu durumdan çok yakındığınız zamanlar oluyor fakat aksi sizin için düşünülemez. Eğer bir kişinin hiç problemi yoksa, hayatını huzur içinde yaşamayı seçmiş ve başarmış biri ise size çekici gelmeyecektir. Çünkü o kişide düzeltilmesi gereken bir yön yoktur ve bu sizin asli görevinizi yerine getiremeyecek olduğunuzu gösterir. Siz aşık olmak için; problem çözücü, onarıcı, tamir edici ve kurtarıcı vasıflarınızı kullanabileceğiniz ilişkiler ararsınız. Bu yüzden daha ziyade sorunlu olan kişiler size çekici gelir.
Hayatınızdaki herhangi birşeyin değişeceğini düşünmek dahi istemi yorsunuz. Herhangi bir konuda karar vermek zorunda kaldığınızda mutlaka aklına güvendiğiniz birine danışıyorsunuz ve onun aldığı kararları uyguluyorsunuz. Peki hiç hayatınızdan sıkıldığınız ve “keşke” dediğiniz olmuyor mu? Asıl korktuğunuz başaramamak mı, yoksa başkalarının ne düşündüğü mü sizi endişelendiriyor. İçinizdeki sese biraz kulak verin, yapabilecekleriniz için kendinizi frenlemeyin. “Güven herşeyden önce gelir” kavramından biraz uzaklaşın. Unutmayın eğer hiç risk almazsanız, aldığınız risk ömür boyu sıkıcı ve standart bir hayatın size beklediğidir.
Çok stres dolu bir hayata sahipsiniz. İş hayatınızdaki yoğunluk yüzünden kendinize fazla zaman ayıramıyorsunuz. Arada ufak bir Cevahir kaçamağınız olsa da hayatınızın yoğunluğu canınıza tak ediyor.Son zamanlarda yeni kolaylıklar (zincirlikuyu-söğütlüçeşme metrobüs hattı :] ) sayesinde yoğun trafiğiniz biraz daha sevimli olmuş durumda.
Sen bu kişiye takmış durumdasın yani bırak takma sana başkası yok mu sanki =}
Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Emir alıcaksın ve en iyi şeyi sen yapacaksın ve Ps3 de oyna bence .
(DURUSTLUK) Alisilmadik bir guzelligi vardir ve insanlari etkilemek gibi bir derdi yoktur. Adil ve neselidir. Dogustan diplomattir. cok kolay huzursuzluga kapilir ama her turlu iliskisinde hassasdir. Bazen olagandisi davranir. Sevgili bulmakta gucluk ceker.
Genel olarak dengesiz bir yapın yok ancak zaman zaman dengesiz tavırlar sergiliyorsun.anlık kontrolsüzlüklerin ufak problemler dengeni bozabiliyor..kontrol mekanizmanı geliştirmelisin..
Ne yaparsaniz yapin, ilk askinizi unutmaniz mümkün degildir. Yillar sonra dönüp, "ben ona nasil asik olmustum acaba" diye pismanlikla karisik garip bir duygu da yasayabilirsiniz, olsun. O, size ilk aski tattirmis, en önemli yasam tecrübelerinizden birini yasatmistir. Aranizda geçenler aci bile olsa, dönüp minnetle anacaginiz biri hep var olacak. Daha ne olsun?
Sert,koruyucu,güçlü ve atik.Bu köpek tam size göre.Ama siz yinede dikkat edin.Diğer insanlara ve hayvanlara karşı hoşgörülü olmayabilir.
Çok fazla gülüyorsun ,böyle devam edersen 10 yıl sonra gülmekten öleceksin !
Stres Atacak Bir Maça Gitmeyi Özleyenlerdensin.Adresin:Bursa Atatürk Statyumu
JASON STATHAM SİZE BENZİYOR..:))
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Mahallenin en saf kişisidir. Anne babası erken yaşta ölen mürselin tek hayali Nazan la evlenmektir. Fakat Cevahir varken bu pek mümkün olamayacaktır.
Ortalıgı yakmıyorsun ama kendine göre güzelsin diger insanlar seni çekici bulmuyor bunu bil
Senden herkes korkuyor.Diğerlerinden farklısın bu seni özel yapar.
Çok yumuşak başlı, tatlı dilli ve biraz ürkek birisin. Arkadaşların senin iyi yürekliliğini çok seviyor ve seni kabuğundan çıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
İnatçı cesur ukela ve başına buyruksun ama pek de güzel sayılmazsın
Kendini beğenmiş ve makyaja,süse düşkünsün.Her zaman dikkat çekmek istiyorsun k bunu hak ediyorsun.Ama yaptığın makyaj yüzüne zarar verebilir ve bunu bildiğin halde inadına yapıyorsun.Önemli olan makyajlı değil makyajsız güzel olmak.Sen her türlü güzelsin ama bunu bilmiyorsun.
Oww seni şirin kedicik !! Katy gibi güzel,başarılı,sevimli ve canayakın olmaya çalış. Mutlu olacaksın , ve başarılı da ...
Süper bi zevkin var iyi telefon tavsiye ederim
Eğer bu adama hayransan,hayatın olayını çözmüşsün demektir.Senin için söylenecek bir söz yok dostum çünkü sen tam anlamıyla MÜKEMMELSİN
Buqün çok sevimlisin etrafına neşe saçıyorsun...
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Sizin icin bu bile fazla aslinda.Ne var ne yok durumu ile karsi karsiyasiniz.Biraz kendinize ve ozel hayattaki davranislariniza dikkat etme zamani coktan gelmiste gecmek uzere.Bizden demesi...
Şansınız iyi fakat şansınıza yinede güvenmeyin şansınız sizi götürebildiği yere kadar götürür Şans oyunlarında şansınız Ortalamanın üstünde /Üç Yapraklı Yonca/Appication By Ozan Ersoy
EN MASUM SENSİN. UYSALSIN. HER KONUDA HERŞEYE UYUYORSUN. ÇOĞU KİŞİ SANA DEĞER VERİYOR. VERMEYENLER İSE SENİN MASUMLUĞUNU , AKILLIĞINI KISKANIYOR. AMA BAZI KONULARDA FAZLA SESİZ KALIYORSUN. KENDİNİ İFADE EDEMEMEN SENİN İÇİN HİÇ İYİ OLMAYABİLİR.
Su eli kategorisindeki kisiler fazla maddeci degildir. Ayrica saf mantik yerine sezgi ve duygularıyla calisma egilimindedir. Bilinc altlariyla yakin iliskiye gecenler psisik guce sahip olabilirler. Cogu su eli sahibi psikoloji ve spirituel konulara ilgi duyar. Kirilgan ve fazlaca duygusal olan Su eli bireyleri modern yasamin zorluklariyla bas etmekte zorlanir. Daha yavas bir tempo onlar icin daha uygun oldugundan rekabet edilen ortamlardan hoslanmazlar ve sakin bir cevrede daha verimli olurlar. Yumuşak basli ve olaylardan kolayca etkilenen bu kisiler kendi baslarina karar veremezler.
PoP AğırlıkLı BiR diNLeYiCiSin AynI ZaManDa dA BaZı ŞeyLeri TakMaDan EdEmiyOrsUn..BizDen SöLemEsi HaYAt BöLe GeçMeZ..kOrKma GeÇeR AcISı iLk DeFa mı AşIk oLdUn SeN AaA =)
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Cnm sn biaz sevmekle sevmemek arasıbda kalışsın yha bi karar ver yda...
Erkek çocuklarınızla kız çocuğunuz arasında ki dengeyi iyi kurmak gerekir.Böylece fazla kardeş olmanında avantajını göreceklerdir...
Öğrencilerin başbelası çenenizi tutamadığınızdann her olayı ayaklı gazete gibi öğretmenlere yetiştiriyorsunuz ...
Her türlü hava sartlarına uyum sağlayan özel eğitimli askerlerdir.
Çok ayrıntıcısınız, hem de çok. Makul ve mantıklı bir sebebin sunulmadığı, daha iyisi tarafınızdan bulunmadığı hiçbir şeye inanmanız mümkün değil. Sizin için yalnızca, bilgisini akılcı yollarla elde ettiğiniz haller, olaylar ve şeyler geçerli. Ama bilginin mutlaka kanıtlanabilir olması da gerekiyor. Analitik bakış açınızla, zaten siz deşmişsinizdir konunun altını üstünü. Çok düşünüp, kılı kırk yarmışsınızdır… Bu kadar da düşünmeyin canım! Bazen çok karmaşık zannettiğimiz şeyler aslında fazlasıyla basittir. Arada ağları sıkı örmemek, size de rahat bir nefes aldıracaktır.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
En paylaşımcı A Kan grubu A'ların daha gerilimli bir yapıya sahip olmalarının bir nedenidir. Sıkıntılarını içlerine atarlar. Fakat patladıklarında da dikkatli olmalısınız. O gruplarının çok başarılı olduğu gerilimli ve sıkışık liderlik pozisyonlarına A'lar pek uygun değildir. Bu onların lider olamayacakları anlamına gelmiyor. Ama içgüdüsel olarak, çıkar gözeten liderliği istemezler.
Hatam belki kalbi oyuncak sanmam.Aşkta salıncak gibi sallanmam.O kadar cahilim ki hayalini bile kurmam İmkansız inanki sevgilim.Bugün bana aşk nedir diye sorsan Tek anlamı geceler boyu ağlamam.Üstüm başım sevda içinde Yakalandım bihitap biçimde.Ellerimde kadife kelepçe.Veda değil mi bu yolun sonu uçurumlar.Kolay değil ki bu dolunca gözlere yaşlar.Zaman gelince nafile dersin bir küçük elveda...
Bıraktığınız bir işi bitirmek isteyeceksiniz fakat yine yarıda kesilecek. Gözlerinizle ilgili sıkıntılar yaşayabilirsinz. Bir bozukluk gözüküyor. Aile içinde parasal açıdan bir sıkıntı var ve bu sizi rahatsız ediyor. Eskiden kalma bir miras olayı gündeme gelebilir.
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
İyi oynayan biraz sert , hedefe vuran , estetik bir futbolcu.Aynı zamanda 2007 yılın futbolcusu .
Hızlı ve muzigin on planda olduu rap turu tam benlik diyorsun sozlerin fazla da onemi yok bnm icin diyenlerdensin
Senin için arabanın son model olması önemli.Ne kadar son modeli sevsende aracın gücüde önemli...
Sen kaliteli film izlersin, senin öyle her filme gözünü kulagını actıgın görülmemistir....secicisin ama dogru tercihleri yapiyorsun.....
Peter'ın anne ve babası o henüz bir bebekken geçirdikleri uçak kazası sonucu hayatlarını kaybetmişlerdi. Ailesinin ölümünden sonra Peter'ı amcası Ben ve yengesi May kendi himayelerine alarak, onu kendi öz çocukları gibi severek yetiştirdiler. Peter oldukça zekiydi ve özellikle kimyaya özel bir yeteneği vardı. Fakat 15 yaşında bir lise öğrencisiyken sosyal hayatı pek de parlak sayılmazdı. Okulda sürekli 'inek' muamelesi görür, özellikle okul takımının yıldızı Flash Thompson ve arkadaşları tarafından her gün itilip kakılır, onunla dalga geçilirdi... Taki o genleriyle oynanmış örümcek tarafından sokuluncaya dek.
Kurtarmayı ve kahramanlığı seversin,öncü kişiliğe sahipsin,liderlikten hoşlanırsın.
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Belki farkında değilsiniz ama altıncı hisleriniz çok kuvvetli ve yaşamınızı kolaylaştırıyor. Neden her zaman doğru arkadaşlıklar kurduğunuzu ve hep en kazançlı işleri bulduğunuzu sanıyorsunuz? Bu, kesinlikle şans değil. Rüyalarınıza önem verin, çünkü beyniniz ipuçlarını rüya ile veriyor.
Yaptiginiz islerden memnun degilsiniz. Tüm olanlari degistirmek istiyorsunuz. Bir süre sabirli olun.Yapmak istediginiz is degisikligi için dogru zamanda degilsiniz. Artik olanlari birakip olacaklara bakmali ve ona göre stratejiler gelistirmelisiniz.
Siz kendiniz gibi akıllı, mantıklı, zevkli, eğlenceli, kısacası renkli birini arıyorsunuz. Dış görünüş olarak çok güzel veya yakışıklı olmasına gerek yok, eli ayağı düzgün tatlı bişey olsun yeter diyorsunuz.Konuşmayı gezmeyi eğlenceyi seviyorsunuz ve karşınızdakinden de bunu bekliyorsunuz. Sizi etkilemek isteyen kişinin, espirili, tatlı, cana yakın, hayattan zevk almayı bilen birisi olması yeterli ;)
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Öfff.. insanları korkutmaya ne hakkın war.. senin yüzünden yatamıyorlarr
Turk filmlerinde ya kotu adam ya da dostunu asla satmayan, olumune giden kisileri canlandiran ve sert yuz hatlari ile dikkati ceken aktor…akillarda kizarmis tavugu bir yandan isirirken diger yandan gulebilmesiyle kalmistir…
Durağan olmayı sevmeyen, enerji dolu, karar verme kabiliyeti olarak pozitif yönde gelişmiş olan, eli açık, değişimlerin kendilerini korkutmadığı kişilerdir. Biraz hayalperesttirler. Bu yapıları nedeniyle de gerçekleri görmekte zorlanırlar.
O senin için hayatını feda edcek durumda..Seni dünyadaki tüm varlıklardan çok sevio...Şanslısın!!
Rahatı seviyorsun, topuklu ayakkabılar senin tarzın değil!!! İşte bunlar senin ayakkabın!!!!
Özensiz değilsin kendine bakıyorsun ama abartmıyorsun süslü değilsin ama yakıştırıyorsun spor da klasikte giyinir tatlı kız olurum diyenlerdensin.
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Çok Kötü Sen Hiç Türkçe Şarkı Dinlemezmisin Yada Bilmezmisin
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Kırmızı Ev yanlış cevap! %2 likden değilsin.
Siz tam anlamıyla bir özgür ruhsunuz.Aykırılık sizin doğanızda var. Herkezin yaşadığı yerlerde yaşayamaz, kısıtlamalara tahammül edemezsiniz.Kendine has dünyanız ile diğerlerinden kabul beklemek size göre değildir.Işte bu yüzden siz özgürlükler şehri Amsterdamsınız kimin ne yaptığını sorgulamayan, iyi kötü ayrımının diğer şehirlerden çok farklı kriterlerle belirlendiği hatta belirlenmediği şehir Amsterdam. Siz de Amsterdam gibi sıradışı bir hayatın insanısınız günlük rutinlerden çabuk sıkılır, birçok insanın konfor tabir ettiği özelliklere burun kıvırırsınız. Tatil anlayışınız bile bu nedenle en sade ve bohem olanından yanadır. “Amsterdam” adeta sizin göbek adınız.