Harikaa sanırım bu filme bayılıyorsun.aferim sana .%100'de 100 süper şimşek
Test
Sen cici kızsın.Kindersiz yapamazsın.Yüzünde olan her bir tebessüm , mutlu edici.Sen olmazsa olmazsın ^^
Sen de galiba bir mesesin. Ve pizzayı da çok seversin. Çok saf ve temiz kalplisin. Hiç aşık olmazsın. Tabi olma ihtimalin de var. ☺☻
Sen tabiki Yaprak'sın başka biri olamazdın zaten.İçindeki erkeksi kişiliğin.Kedi gibi çekingenliğin,yerde yuvarlanmaların ah sen :D
YAVRUMSUN EN İYİ EN İYİ BİTANECİK YAVRUMSUN TEBRİK EDERİMMM