Sende aynı Özge ( Öykü ) gibi çok iyi niyetlisin herkesi kendin gibi zannediyorsun, kimseden kötülük beklemiyorsun, insanlara çabuk kanıyor hemen güveniveriyorsun ama seni hayal kırıklığına uğratıyorlar. üzülüyorsun, böyle kötü olmalarını anlayamıyorsun, her seferinde bir şans daha veriyorsun , çok temiz yüreklisin keşke herkes senin gibi olsa ...
Seni tebrik ediyoruz...Valla iyi ki varsın...Seni seviyoruz ama uzaktan sevmeyi tercih ediyoruz... Hayatın acımasız olduğunu biliyoruz..Belki yaşadıklarını biz yaşasak çok kötü şeyler yapabilir,senden daha kötü şeyler düşünebiliriz..Ama keşke zekamızı daha olumlu şeyler için kullansak diyeceğim ama dersem sonum nasıl olur tahmin edemiyorum...Varol psi psikopat arkadaşım...
Kötü kalpli kendini beğenmiş güzel ama kötülükten güzelliği karamış bir kızsın. iyi olmaya çalışsanda bazen etrafındakiler yüünden yanarsın seksi bir kızsın ama bu kötülüğün başına derter açabilir çünjkü kişilik özelliklerinde onun gibi sen bir şeymasınn HE BİDE ERKEKİSENDE HUYLARIN ONUN GİBİ :)