Sen tam bir old Uc sun be-be-yim
Test
Kitabı çok güzel okumuş. VE TAM BİR 4N1K takipçisin.
Tam bir filiz puluçsun!onun gibi okuyucularına lakap takmayı seviyorsun!onlara aşksın!hayatını bırakıp onlara bölüm yazmaya azimlisin!wattpad yazarı!
%100
Kendi Masalını Keşfetmeye Var Mısın 👠
%100 okurkuşsun !Büşra Yılmaz'ın kitaplarını,anakuşu ezbere biliyorsun.
Grubun kurulduğu ilk günden beri aktifsin, helal olsuun 👏👏
Büşra Yılmaz'ı çok iyi tanıyorsun. Tam bir Okurkuş'sun!
Tam bir okurkuşsun. Büşra Yılmaz'ı sosyal medyadan sık sık stalklar,onun bilgileri senin için değerlidir!
Yıkım tanrısı, uçurum mavisi gözlü Nigiz'in oğlusun.
Sen tıpkı Rüya gibi eğlenceli bir tipsin. Alayınıza Hakuna Matata!!
Sen çok tatlı bir tatlıcısın. Bu arada onun bir mesajı var: "Yeşil gözlüsüler bana ulaşsın."
Sende her daim gülenlerdensin! Ne olursa olsun olanlara pozitif bakıp, etrafa neşe saçmayı çok iyi biliyorsun! Nesil'in sana selamı var öyleyse :')
Sen Nehir gibi; şapşal, masum ve komik karakterleri seversin. Nehir de tam senin idolün.
Bazen gıcık olduğum doğru tabii. Ama işine geldiği gibi davranacaksın. Yoksa hayat çekilmez.
Sen Bella' ya vambir dedin ya helal olsun sen bir daha buraya gelme başka testede girme!!
Hmmmm demek sporu sewiyorsunn
Sen Demi kadar tatlı bir kızsın !
Sen,2NE1 üyeleri gibi güzel,havalı ve şaşırtıcı birisin.
Öykü'nün en yakın arkadaşı.Bakımı Seven Biri.