Bazen aklın fikrin şeytanlıkta ama bazende kanatsız bir meleksin.Bu senin karşındaki insana göre değişiyor ne hakediyosa onu yapıyosun.Kötüyse kötüsün iyiyse iyisin.Ama sen sana kötülük yapanlara iyilik yapki o kendinden utansın ;) :)
Valide Sultan'a çok benziyorsun.Çevrendekilerin sana itaat etmesini ve saygı görmeyi bekliyorsun.Fakat pekte adaletli sayılmazsın.İki insanın arasına girerken tereddüt etmeden haksız olduğunu bildiği halde sevdiğin kişiyi kayırırsın.Bu huyundan vazgeçip kalbinin sesini dinlemeşisin