Sen dıştan sessiz ama içine girince sıcakkanlısin
Bu üc ülkeden birinin vatandasıydın,ruhun hangisini seciyorsa dogru olan o secenek olacaktır,tropik bir ada hayallerini süslüyor,bembeyaz kumlar, turkuaz rengi deniz ve palmiye agacları senin önceki yasam alanını süsleyen güzelliklerdi..su an evinden oldukca uzaktasın ama birgun mutlaka bir zamanlar dogdugun yerleri zıyaret edecek ve huzur bulacaksın
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
San Francisco tam da sende biraz varolan hipi ruhuna uygun.Etrafında ki değişik karakterde ki insanlara göre oldukça açıksınız ve yeni şeyler keşfetmeyi seviyorsunuz.
İşte en iyi dans eden üyemiz kendisi Rap’da ve vokalde de çok iyi ama vokali gerçekten çok iyi
Grubun pozitifi,eğlencelisi ve birazda agresifisin. gruptakiler için herşeyi yapabilirsin bi nevi grubun annesi/babası gibisin.
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Dışardan soğuk görünsen de sevdiğin insanlara karşı gayet samimi ve komiksin,Gerçek bir Lee Minho
Twice Blackpink Red velvet
Güzel gözlerin ve modayla ilgilenen biri olduğun için hoş görünüyorsun!
Kardeşim tam bir Engenesin!Gel benim sayfamı takip et kdjdjd asla prim kasmıyorum Tw/jjaywonie_
Sen Heeseung'sın. Arkadaş grubunda en çok yardımı dokunan kişisin. Genelde arkadaşlarını sen teselli edersin.
Sen olgun bir insansın. İnsanları anlayabiliyorsun ve ayrıca çok iyi bir dinleyicisin. Hayata bakış açın bazen iyi, bazen ise kötü olabilir. Fakat sen sevilen değerli birisin.
Gercektende kardes olunmayı hakediyorsun ...
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
Ela göz,kumral,erkek
BU GURUBA Bİ İLÇE ÖNERİYORUM BENİMDE YASAMAK İSTEDİĞİM MEKANLARDAN BİRİ AMASRA YASAMASANIZDA MUTLAKA GİDİN GEZİN
1967 de kurulan Karadeniz ekibi suana kadar toplam 6 SuperLig kupasini muzesine getirdi.Taraftarlarini uzun senelerdir sevindiremeyen karadeniz kaplani hersene yeni umutlarla ligde mucadelesini surdurmeye devam ediyor...Basarinin en yakin zamanda onlarin yaninda olmasi dilegi ile...
Rüküş rüküş rüküş hep rüküş geziyorsun ama çok uyumsuz giyiniyorsun ama bu durumdan kurtulamayacak değilsin biraz uzmanlardan yardım alman gerek!
Saflığın ve temizliğin simgesidir. İnsanlara ferahlık ve güven duygusu verir. Sağlığa önem verir.
Siz gönülsüz bir kölesiniz. Ama bunun suçlusu sizsiniz. Bunda iki faktör rol oynuyor: Birincisi, o kadar hayat tembelisiniz ki... Herhangi bir konuda itiraz etmeye bile mecaliniz yok. İkincisi ise daha da önemli: Hayır diyemiyorsunuz. Sonuçta hiç istemediğiniz şeyleri yaparken buluyorsunuz kendinizi.
Saf ve komik! aslnda herşeyin farkında olan insanlarla alay eden bir karakterdir.. yeri geldiğinde durumları lehine çevirmeyi bilir.. dürüst ve atılgan olup doğallıığı ön planda tutar.
Çok Kibarsınız Eğer Erkekseniz Lakabınız Yumuşak:D Eğer Kız iseniz Lakabınız Papatya:D
Utangac ve sevimlisiniz. tanimadiginiz insanlarla konuşmayi sevmez ama arkadaşarinizla herşeyi paylaşabilirsiniz. arkadaş seciminde oldukca dikkatlisiniz. sevilen birisiniz.
Güçlü bi motor ve sürat düşkünüsün. BMW nin seni için en uygun araç. Yarışlarda dikkatli ol ama
Dünyanın en büyük lideri,Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu.. Sen de ATATÜRK gibi özel yaşamında sadelikten yanasın.Karizmatik,bilgili,zeki ve cesursun.İşlerinde sabırlı planlarında kararlısın.Özgürlüğüne düşkünsün birilerinin sana emir vermesi,yönetmesi hiç hoşuna gitmiyor.Model alınacak bir kişiliğe sahipsin ve harika olduğun için seni çekemeyenler çok ama seni bilenler,anlamak isteyenler ve gerçekten anlayanlar çok seviyor hatta onlar için vazgeçilmezsin.Çok iyimser,hoşgörülü ve merhametlisin fakat düşmanlarına karşı acımasızsın.Sen bilimi,aydınlığı ve gelişmeyi temel alıyorsun.İdeolojik görüşün Cumhuriyet rejimi;soyal,demokratik ve laik devlet anlayışını benimsiyorsun.Seni tebrik ediyor ve bu yolda ilerlemeni diliyorum..
Türkiye'nin yetiştirdiği en iyi oyunculardan birisi.İki ayağınıda kullanışı , zarif çalımları , büyüleyici şutları ile tam bir yıldız.
Evleneceğiniz kişinin ismi E harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Çin, Moğolistan, Rusya, Ukrayna, İran, Azerbaycan, Ermenistan, Gürcistan, Irak, Türkiye, Kazakistan, Kırgızistan, Özbekistan, Pakistan, Tacikistan, Afganistan, Türkmenistan, Moldova ve Kuveyt'in büyük bir bölümünü ele geçirmiştir.National Geographic'in araştırmasına göre; Cengiz Han Dünya'da en fazla ırkı devam eden kişidir. (16 milyon kişi)
МiLLi тaкıмıмızıη ωazqєςiLмєz σγuηćuLaяıηdaηdıя, яaкip тaкıмıη єη вüγüк кσякuSuduя, тσpLa вiяLiктє єLLєяiηi SaLLıγaяaк кσşмaк ωє ςaLıм aтмaк єη вüγüк FaωσяiSidiя.σγuη duяaкSadığı aηda тaкıмıηı aтєşLєя,ςσк кяiтiк qσLLєяi ωaяdıя.
SEN GELECEKTE MESLEĞİNE DEĞER VEREN ONURLU BİR MÜHENDİS OLACAKSIN
Sen vahdettin gibi iyi bir tahsil almış padişahlığı kaldırıp cumhuriyeti kabul edecek kadar kararlı fakat kazınılmış zaferleri masa başında kaybedecek kadarde beceriksizsin :)
Sen bala hatun gibi savaşçısın ve savaş vakti gelince çadırında oturanlardan değilsin
Onun qibii deli dolu.içten we tatlısın...hep böle oOL:....
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Sen testi geçtin idol olmak için uygunsun çalışmaya devam et
Hangi skz üyesinin ideal tipi olduğunu öğrenmek
Mükemmel liderlik özelliğine sahipsin vokal rap dans yeteneklerin çok iyi ve çok tecrübelisin
Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗
Türkiye de senin gibi kızlar güzel kabul ediliyor. Ve bence baya güzelsin.
Sen oldukça yüksek standarta bir kadınsın sıkı çalışmaya yatkınsın. İstersen Dünya güzeli bile olabilirsin!
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!