Sen Neville Longbottom'sın. Bence bununla gurur duymalısın. Aşırı cesur bir kişiliğin var. Her türlü konuda. Yiğit bir Gryffindor olabilirsin hatta.
Ailen arkadaşların ve tüm sevdiklerin için canını vermeye hazır birisin
Ciddi,sevecen,dostlarını terk etmeyen o tatlı karakter kim merti sevmez ki?
Bazı müzik türlerini sevmiyorsun bazılarını ise seviyorsun
Hatunumsun öperim seni sen mükemmelsin hem erkek arkadaşların hemde kız arkadaşların var kız ortamın daha fazla veya sadece bir kızla konuşup başka kimseyle konuşmuyorsun(erk kız farketmez).
Hayatında hiç aşık olmamışsın.Hep eğlence olsun diye ilişkide bulunmuşsun
Sen gerçekten bir Konyalısın buna adım kadar eminim Resmen Konya ile bütünleşmişsin seçimlerin bize bunu gösteriyor
Seviyoda olabilir,sevmiyoda kararsız kaldım yaptıkları hem seviyo hemde sevmiyo gibi kendiside karar vermekte zorlanıyodur herhalde
Sen eğlenceli,mutlu,çabuk aşık olan,tatlı ve süslü birisinn💫🌈⭐️💅🍒
Gezebin gazabı kadar kalbi de kocaman. Seviyorsun, ağlarsın bombanı da patlatırsın İki zıt duygu ama sen çok uyum sağlıyorsun
Sen arkadaş ortamında her şeye uyan anlayışlı ve yardımseversin
Sen zeki ve hareketlisin. Kafa dengi bir insansın. Kurnazsın ve bazen yalan söylersin.
Layla'nın cesurluğu ve iddialılığı senden ilham alınmış olmalı!
Sen bi minnie mousesin her zaman şirin ve tatlısın
Dışarıdan enerjik gibi görünüyorsun ama içten içe kırılgan yumuşak birisin. Sade şeylerden çok hoşlanmazsın. Sen güneşsin
Kendinden öte arkadaşlarını önemsersin.