Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Evet, biliyorum Biliyorum,ama çok az Hayır, bilmiyorum
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺