Seni tebrik ediyoruz...Valla iyi ki varsın...Seni seviyoruz ama uzaktan sevmeyi tercih ediyoruz... Hayatın acımasız olduğunu biliyoruz..Belki yaşadıklarını biz yaşasak çok kötü şeyler yapabilir,senden daha kötü şeyler düşünebiliriz..Ama keşke zekamızı daha olumlu şeyler için kullansak diyeceğim ama dersem sonum nasıl olur tahmin edemiyorum...Varol psi psikopat arkadaşım...
Sen HyunA'sın. Seksisin ve güzelsin. Bunu biliyor ve gösteriyorsun da. İnsanlar sahneye çıkışından inişine kadar bayılıyor sana. Gerektiğinde sevimli de olabiliyorsun. Kameraya nasıl bakacağını bilen birisin. Eğer bir grupta olsaydın bu kesinlikle 4Minute gibi bir grup olurdu. Tıpkı HyunA gibi!!