JİSOO SENİN BİASİN VEYA BİASİN OLMALİ CUNKU KİMSE SENİ CEKEMİYOR ANCAK SEN HER TARAFA GUZEL ENERJİ YAYİYORSUN KİSKANANİN COK AMA BİRSEY DİYEMİYORLAR
Sen Jax'sin. İnsanlarla aranda sorunlar yok. Ama kendini bilmiş bir tavrın var. Yeni yerlere kolayca alışabiliyorsun. Dışından mutlu olsanda içinde çok fazla düşünce var. Herşeyde harika olmaya çalışıyorsun. Sorunlarından kaçmaya çakışıyorsun
Aşırrrı tatlısın ama içindeki karanlığı kimse bilmiyor;<
Üzgünüz ama çok tembel ve motivasyonsuz bir kişisiniz xd. sık sık uyuşuk görünüyorsunuz. Son derece içine kapanıksınız. Uyku mu? Sizin diğer adınız! Pek arkadaşınız yok. Video oyunlarını seviyorsunuz! Hatta bazen telefonu bırakmakta zorlanıyorsunuz