Yaratıcılık benliğin anlatımıdır Kendinizi düşünürsünüz Zalimsiniz Kahramanı oynamaktan hoşlanırsınız İsteyerek veya istemeyerek dikkat çekmekten hoşlanırsınız Asilsiniz Hayal gücünüz kuvvetli Azimlisiniz Benlik tarafından idare edilen inatçılık Hata yaptığını söylemekten nefret edersiniz Sadıksınız Sabırlısınız Hayırseversiniz Dikkafalısınız Son sözü siz söylemelisiniz İlk tepkileriniz fizikseldir Abartmaya ve fazla tepkilere eğilimlisiniz Yaşamayı ve onun zevklerini seviyorsn
Siz sadece arkadasinizi sevip saymiyorsunuz onu gercekten onemseyip kendi parcanizmis gibi kabulleniyorsunuz.Bu da sizin degerinizi ve sevginizi her zaman onemli kiliyor.Sizin kendinizi bir baskasina kabullendirmeye yada anlattirmaya ihtiyaciniz yok icinizle disiniz bir sizi bilen biliyor.Bulunmasi zor olan arkadaslardansiniz...
Sizin temel düşünceleriniz genelde işleri nasıl sonuçlandıracağınızı planlamak üzerine yoğunlaşmış. Sistematik bir yaklaşım geliştirerek işleri, ilişkilerinizi ve hatta yaşamı anlamaya çalışıyorsunuz. Siz kendinizi çevrenizde ki kaynakları arttıran bir insan olarak görüyorsunuz. Çevrenizdeki yetenekleri ve kaynakları araştırıyor, deneme yanılma yolu ile dünyanızı tanımaya çalışıyorsunuz. Keşifleriniz ile yetenekli insanları ve kaynakları doğru yerde kullanma gücünü kazanıyorsunuz. Eğlenmek sizin için bir olaydaki bütün gerçekleri araştırmak ve tüm parçaların doğru yerine oturmasını sağlamak demektir. Siz bir işte ya da ilişkideki başarılı kısımları büyük bir dikkat ve zevkle incelersiniz. Her başarılı bölüm sizin için tekrar değerlendirebileceğiniz ya da başka bir alanda yeniden kullanabileceğiniz değerli bir parçadır. Birçok kişinin şaşkın ve hayranlık dolu bakışları altında siz var olan kaynaklardan yeni ve orijinal kavramlar, fikirler, olgular yaratırsınız. Teknik yaklaşımınız, rahatlıkla eksik yapılan işleri hemen görmenizi sağlar. Bu başkalarında kendilerini savunma ihtiyacı doğurabilir ve sizi aşırı ciddi olmakla suçlayabilirler. Genelde bir hata yapıldığında siz bunu fark eden ilk kişi olduğunuz için insanlar sizden çekinmeye başlayabilir. Fazla hareketin olmadığı bir ortamda özellikle dikkatli olun. Yeniliklerin olmadığı bir ortamda kendinizi değişmez bir döngü içinde hissedebilir ve mutsuzluk yaşayabilirsiniz. Başkaları sizi negatif, mızmız yada sorun arayan birisi olarak görebilir. Gerçekte siz aslında sadece kayıpsınız ve ne istediğinizi bulmaya çalışıyorsunuz. Eğer sarıyı portakal renginden daha çok seviyorsanız, kişisel gelişiminiz başkaları ile olan ilişkilerinizden daha önemli demektir. Eğer portakal rengini sarıdan daha çok seviyorsanız, başkalarının ihtiyaçlarını kendi ihtiyaçlarınızdan daha önce düşünüyorsunuz demektir.
Komik insanlar yaşamayı seven insanlardır küçük şeylerden mutlu olup başkalarını da mutlu etmeyi seven insandırr!!!Bundan büyük bir zevk alan eğlenceli kişilikler kimi zaman da çok duygusal olabiliyorlar....hayatı günlük yaşamayı daha çok secen insanlardır!!!!genellikle de pozitiftirler!!!Ancak bazen karsı tarafın çok hoslanmadığı bu eğlenceli tavırlarına dikkat etmelidirler!!!! karsı tarafın genellikle sempatisini kazanmış insanlardır!!!!
Kendi duyguların , kendi düşüncelerin var. Ama çoğu zaman başkalarının etkisi altında kalıyorsun. Birinin sana söylediği en küçük şey seni inatlaşmaya , kararını değiştirmeye veya doğrularından vazgeçmeye itebiliyor. Aileye değer veriyorsun. Senin için paradan çok huzur önemli. Ama paranın da keyfini sonuna kadar sürebilecek yapıdasın. :D
Üzülecek ya da havaya girecek bir durumunuz yok. Zekânız normal. Sabırlı olduğunuz ve testimi ciddiye aldığınız anlaşılıyor. Sosyal hayatta ve iş hayatında herhangi bir zorlukla karşılaşmıyor olmanız gerekir. Örneğin kilosu 10 YTL olan tam yağlı Ezine koyun peynirinin 1 kilo 250 gramının kaç YTL tutacağını kafadan hesaplayabilirsiniz.
Her ne kadar sürekli yalan söylemesenizde, siz tam bir yalancısı nız. İstediğiniz an, istediğiniz koşulda yalan söyleyebilir ve karşınız dakini inandırabilirsiniz. Yalan söylemek adeta sizin meziyetiniz zaman zaman bu yönünüzle gurur duyduğunuz bile olur ama her ne kadar başarılı bir yalancı da olsanız her yalan gibi sizin de yalanlarınız bile ortaya çıkmaktadır, genelde bir zaman aşımından sonra ortaya çıkar yalanlarınız bu yüzden çok dert etmezsiniz ama diğerlerinin gözünde sözüne güvenilmeyen biri haline gelmek üze resiniz.
Kendinizi rahatlıkla kalp dostu ilan edebilirsiniz. “İyilik yap ve iyilik yap” diye bir söz olsaydı, eminiz sizin için söylenmiş olurdu. Ama bu kadar verici olmaktan hiç de rahatsız değilsiniz. İçinizden geliyor, yapıyorsunuz. Size göre, başkalarına yardımcı olmak veya mutlu etmek, sadece onlar için değil, tüm insanlık için faydalı. Zor bir karakter olduğunuz söylenemez. Hatta katılaşmaya başladığınızda, ısıyı artırıp erimeye koyuluyorsunuz vakit kaybetmeden. Böyle mutluysanız, ne güzel! Lakin kendinizi de ihmal etmeyin, hele hele mutsuz hiç etmeyin.
Saçlarının telleri kalın, sert ve kaba olanların da yaradılışları çok zaman saçlarına benzer. Hatta hal ve tavırları da kaba sabadır. Kuvvetli ve dobra dobradırlar. İncelikli, basiretli hareket etmek onlara göre değildir. Yüksek sesle konuşurlar. Kılık kıyafetlerine çoğu zaman özen göstermezler. Kaba saba sporlara düşkündürler. Daha ince tabiatlı insanların bulunduğu ortamlara tahammül edemeyerek kendileri gibi kimselerle arkadaşlık etmekten hoşlanırlar.
Sevdiğin kişi için her türlü zorluğu göze alan birisin. Onu incitmemek pahasına ne olursa olsun yaparsın. Bu özelliğinin iyi tarafı olduğu gibi kötü taraflarıda var.Bazen senin açından doğru olan şeyler karşıdaki kişi için olumsuz sonuçlar doğurabiliyor.bazı durumları tam anlamıyla anlamadan yanlış adımlar atıyorsun.biraz daha dikkatli olmalısın.unutma ki sevdiğinden ayrılan tek kişi sen değilsin!!
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Ruhunuzu çok üstte tutan bir noktadasınız! Çok etkileyici! Olağanüstü EQ'nuz için tebrikler! Hayatınız olağanüstü bir denge içinde. Bu nedenle zor ya da hayal kırıklığı yaratan durumlar ortaya çıktığında bunlarla başa çıkma gücünüz her zaman var. Önemli şeyler üzerinde yoğunlaşmaya devam edin ve küçük ayrıntıların yolunuza çıkmasına izin vermeyin. Dünyanın en büyük şirketlerinde çalışanlar ve girişimciler için yapılan çalışmalar göstermiştir ki başarı için EQ, IQ ve teknik becerilere gore iki kat daha fazla belirleyici bir role sahiptir. Yine de unutmayın ki duygusal yetenekleriniz sert kayalarla korunuyor değildir. Kendinize karşı dürüst olmaya devam etmeli ve yoğun günlük aktivitelerinize zaman zaman ara verip hayatı sizin için nelerin önemli kıldığını hatırlamalısınız
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Çok stres dolu bir hayata sahipsiniz. İş hayatınızdaki yoğunluk yüzünden kendinize fazla zaman ayıramıyorsunuz. Arada ufak bir Cevahir kaçamağınız olsa da hayatınızın yoğunluğu canınıza tak ediyor.Son zamanlarda yeni kolaylıklar (zincirlikuyu-söğütlüçeşme metrobüs hattı :] ) sayesinde yoğun trafiğiniz biraz daha sevimli olmuş durumda.
Dilimiz pek varmıyor ama,siz ya nalbantsınız,ya usta bir marangoz,ya da ne bileyim örneğin,onu-bunu çarmıha germeye pek hevesli bir yurdum insanısınız.Yahu insaf,matkapla uğraşanlar çivisini çıkarmış tamam da,bırakın memleket yaralarını sarsın,acısını Nazım'ın şiirleri,Aziz Nesin Usta'nın nükteleri,Nasreddin Hoca'nın kıssaları-hisseleri alsın.Çivisini çakıcam diye,kafasına kafasına çivili odunla vurmakla olmaz ki bu iş!Dur hemşerim,yavaşşş,sakin,verin o odunu bize.Tamam,geçti!O çivi kaç para,biliyonuz mu peki?Milli servet,milli servet!Zaten,devletin çivisi deniz,çakmayan Deniz Gezmiş..Şşş tamam,sevmek zorunda değilsiniz,pardon!Fikir adamı,namuslu ve cesur çocuk ama,dii mii?..Buralarda,cesarete övgü yerine sövgü düzmek midir acep adet?Dostluk-kardeşlik varken,iyilik-güzellik varken,düşmanlığa ne hacet!..
İşte sen tam herkesin evlenme hayali kurduğu birisin aferin sen gibi adamlar sayesinde ülkemizin nüfusu artıyo :))) Yalnız senin tutumlu dengeli yaşamının değerini insanlar gençlik yıllarında anlayamazlar eğer insanlar seni anlayamayacak yaştaysa hiiç üzülme geleceğin parlak gözüküo en azından mutlu bi yuva sana gülümsüyor :))
Evet sen gerçekten bilgilisin ama bence bunu herkesin içinde heryerde belli etmemelisin dışardan seni tanımayanlar ukala olduğunu düşünecektir...azcık ince düşün öle karar ver...yeri geldiğinde söyle yeri geldiğinde söyleme ki insanlara batma...öğren artık...herşeyi bilmek zorunda değilsin hadi bildin bari ispatlamaya çalışma...:D:D işin zor valla...çok şey bilmek kötü...sazan olursun evladım bu devirde:D
Sizin hikâyeniz, aşkın insana özgü diğer bütün duygulardan daha güçlü bir duygu olduğuna bir örnek. Aşk, insanı zorluklara ve engellere karşı dirençli kılabilir. Tıpkı Romeo ve Juliet'in hikâyesinde olduğu gibi. Romeo ve Juliet, birbirine düşman iki ailenin çocuklarıdır. Aşklarını onaylamayan tüm kurallara karşı çıkarlar. Bu arada kendi sonlarını hazırladıklarından habersizdirler. Kader, onları nefretin kurbanı olarak seçer ve ölümleri iki aile arasındaki düşmanlığın sona ermesinin bedeli olur. Bu hikâye aşıklara engel olmaya kalkanların, eninde sonunda pişman olacaklarını anlatır.
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.