Evet ülkemizdeki ve dünyada ki cogu insanlar gibi arada sırada yalan söylüyorsunuz fakat yalanlarınızın ortaya cıkması sizi cok utandıracak biliyorsunuz..her daim yalanlarınızın kimseyi üzmemesi için dogruları söylemek adına fırsat kolluyorsunuz..arada sırada yalan da söyleseniz de insanlar size güveniyorlar çünkü yalan söylemek için gerekli sebebleriniz var..
Siz güvende olmamaktan nefret ediyorsunuz. Çantanızın kapılıp kaçılmasından, sokakta sözlü ya da fiziksel şiddete uğramaktan, evinize tanımadığınız birilerinin girmesinden ödünüz kopuyor. Bu yüzden de elinizden geldiğince yaşam alanlarınızdaki güvenlik önlemlerini artırmaya çalışıyorsunuz. Bu önlemleri artırdıkça da korkunuz azalacağına artıyor, çünkü her bir tedbir bir korkuyu çağrıştırıyor. Haksız sayılmazsınız, zaman kötü... Ama mal kaybına da takılmamak lazım, canınız sağ olsun, gerisi nasıl