Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
İyisin Bence Bu Çalışmayla Bütün Tr Şarkıları Ezberlersin
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Gizemli ve çekici bir insansın. Soğukkanlısın, arkadaşlarınla bile aranda mesafe var, ama onlar sana, seni bırakamayacak kadar bağlılar :)
MutLuyken biLe sorun yaratıp kendini yiyosun. MutLuLuğun geLip seni buLmasını bekLiosun. Oysa mutLu oLmak senin eLinde. Kendini kötü hissettiğinde dışarı çıkmak yerine evde sorunLarLa yüzLeşmeyi tercih ediyosn. Dans veya sporLa uğraşsana..
Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Eğer cevabın evet ise sen hyunjine çok güveniyor uzaakta bile olsa ona içten içe dertlerini anlatıyor ve fotokartları ile aşk yaşıyorsun .onun hakkında kötü birşey söylendiğinde hayır bu doğru değil yada başka cevaplarla savunuyorsun
Sen normal hayatındaki insanlardan sıkılmış olmalısın.Beraber eğenebileceğin birine ihtiyacın var
Muhtesemsiniz.Siz bu isi gercekten cok iyi biliyorsunuz.Takdiri hakeden romantik insanlardansiniz.Yaninizda bulunan kisi de oldukca sansli.Bu ozelliginizi her zaman kullanin hicbir zaman kaybetmeyin.Yerinizde olmak isteyen cok kisi var...
Siz sadece arkadasinizi sevip saymiyorsunuz onu gercekten onemseyip kendi parcanizmis gibi kabulleniyorsunuz.Bu da sizin degerinizi ve sevginizi her zaman onemli kiliyor.Sizin kendinizi bir baskasina kabullendirmeye yada anlattirmaya ihtiyaciniz yok icinizle disiniz bir sizi bilen biliyor.Bulunmasi zor olan arkadaslardansiniz...
Anlaşılıyor ki, ona sadece aşık olduğunu söylemek yetersiz kalacaktır. Herşeyinizle ona bağlanmışsınız, o sizin hayatınızın anlamı olmuş. Burada dikkatli olmanızı öneririz. Teşhisiniz: KARA SEVDA!
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Rüküş rüküş rüküş hep rüküş geziyorsun ama çok uyumsuz giyiniyorsun ama bu durumdan kurtulamayacak değilsin biraz uzmanlardan yardım alman gerek!
Durağan olmayı sevmeyen, enerji dolu, karar verme kabiliyeti olarak pozitif yönde gelişmiş olan, eli açık, değişimlerin kendilerini korkutmadığı kişilerdir. Biraz hayalperesttirler. Bu yapıları nedeniyle de gerçekleri görmekte zorlanırlar.
Kıskançlık Duygusuna Sahip Değilsiniz..