Becerileri ve ağır zırhlarıyla savaşçılar yakın dövüş konusunda büyük rol oynarlar. Güçlerini kuvvetli fiziksel yapılarındanve dengeli zihinsel yapılarından alırlar. Seçtikleri özelliğe göre çift el silahlarıyla rakiplerini yıkıma uğratabilir veya kılıç ve kalkanlarını beceriyle kullanarak kendilerini savunabilirler.
Egosu yüksek, kompleksleri olan, kuralcı, sözünün dinlenmesi için her yola başvurabilen, öğrencilerin eğitiminde şiddetten yana olan bir (matematik) öğretmen. Kemal Öğretmenin kötü olanı gibi… O da öğrencileriyle çok ilgili. Ancak o onları hayata yeniden kazandırmak yerine, yok etmek, daha da kenara atmak, toplumun düzenini bozmamaları için onları sindirmeye çalışmakla uğraşıyor… Kemal Öğretmen okula geldiği günden itibaren onun idealleri önüne engeller koymak için her fırsatı kolluyor ve değerlendiriyor.
Şimdiden size bol şanslar. :) Sen sen olalı böyle spor yapmamışsındır. Her gece isyan edermi bir insan ya :) Acımasız günler seni bekliyor. Bir insana bu kadarmı eziyet edilir. Senin halin harap. Bu tugay ın detayına girersem çürük istersin yada pembe tekskereye razı olursun. Bizden söylemesi halin çok harap. Ama en dayanıklı asker sen gibileridir.
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Yok kardeşim senin amacın okumak değil! Okulda karı kız peşinde misin nesin? Tabi bu laf erkekler için geçerli! Eğer kızsan kesin koca arıyorsun sende! Ayrca üniversite okuyorsan eğer nasıl ordasın şuan çözebilmiş durumda değilim! Kesin kopyadır yaa kesin! Ne diyim ben sana bilmiyorum ki! Yazık babanın parasına ya walla yazık! Giit Sanayide kendine bi iş bul ya! Bir yerden mesleğe başla sen! Demirci, tornacı, kaportacı falan...
Öss adeta sizin hayatınızın bir parçası olmuş, siz araştırma yapmayı,kitap okumayı çok seven birisiniz, sizin için öss yi kazanmak zaten garanti olan bişey,siz hangi üniversiede okuyucağınızı(boğaziçi,odtü,cerrahpaşa) düşünüyosunuz.belkide şirin uslu bi öğrenci olursan dereceye bile girersin ;)
Sürekli gergin bir tavır içinde olup küçücük bir olayı büyütebilen sürekli baskın karakteri oynayan ve bu yüzden de hayattan zevk alamayan cabuk yorulup cabuk yaslananlardansınız!!!!Kendinizi ifade edemediğiniz kişilere karşı duyduğunuz öfkeleri de çoğu zaman başkalarına aktaransınız!!!Acilen doğru iletişim yollarını bulmaya ve rahat bir kafaya sahip olmaya ihtiyacınız var... bu durumlarda her olayı akısına bırakın !!!!!
Şuan WWE de RAW da güreşiyorsun ve WWE şampiyonu sensin bunu Night OF Champions da Triple H ve John Cena yı yenerek kanıtladın ama biraz hileci ve korkak bi kişisin tek başınayken çok zorlanıyorsun ama güreşçi grubun olan The Legacy le seni yenen yok sadece slip giyerek sahneye çıkıyorsun senin takma adın RKO!şuAN WWE DEN ATILMAN SÖZ KONUSU I QUIT MAÇTA HERŞEY OLACAK!!!