Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Olum size cok yakinda olmasada bunu firsat bilip hayati bosa gecirmeyin.Yasadiginiz her anin her gunun degerini bilin.Zaman su gibi akip geciyor unutmayin...
Harika bi kişiligin war..böyLe dewam ettigin süreCe kazanan hep sen oLacaksın... TÜrkiye'de ender buLUnan insanLardansın.. tebrik eDerim qeL bi qözLerinden öpEYİmmm =)
<a href="http://www.pansiyonadres.com">Siz onun için herşeyi yaparsınız ve çok fedarkarsınız. Karşınızdaki kim olsa bile sizinle evlenir. Sizden iyisini bulamaz yani :) </a>