Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Sen o antrenmanlardan geçebilecek nadir kişilerdensin! Tebrikler...
İdol olmak için daha çok çalışman gerek yeteri kadar iyi değilsin
Kore standartlarına göre ortalama bir güzelliğin var
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Bu gerçekten çok iyi sen Jisung'a çok benziyorsun küçük sincap
Senin ruh eşin soyeon Rider ruhlusun soğuk gözünsende değer verdiklerine çok samimisin ilişkide baskınsın
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?
Sen tam bir GÜZELLİKSİN jiminin ideal tipi olmak zordur asla hayallerinden vazgecmeyen çok iyiliksever birisin
Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.
İyi kalpli,havalı ve Resim çizmeyi seven birisin.Sevdiğin insanlara samimi davranırsın.Gerçek bir Hyunjin
Sen gerçek bir STAYsin! Stray Kids'i çok iyi tanıyorsun. O güzel kalbinle Stray Kids'i çok iyi destekliyorsun Senin gibisi zor bulunur açıkcası! İyi ki varsın kendine dikkat et STAY!