Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗
Kendisi çok hoştur yaw <3 (Biasım olur kendisi)
Kore standartlarına göre tanrıçasın!
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!