Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Güzel vicudun ,tatlı tavırların ve sarif görünümün jopon algısına çok uyuyor!
Pek tatlı sayılmazsın ama güzelsin
Arkadaşına böyle yapma eğer onu sevmiyorsan ona söyleyebilirsin !
Onun qibii deli dolu.içten we tatlısın...hep böle oOL:....
Siz birinci sınıf tutkunusunuz.Neden sende saatte 400 km hız yapmayasın
(Femboy)
'Evet siz mükemmel çiftsiniz. Evliyseniz ne mutlu size, ama eğer henüz evli değilseniz hiç boşuna zaman kaybetmeyin ve bu birlikteliği ölümsüzleştirin. Tabi evlilik siz mükemmel çiftimiz için ikinci planda kalıyorsa orasına biz karışmayalım. O kadar mükemmelsiniz ki gözleriniz birbirinizden başkasını görmüyor ve en önemlisi aranızda güven var. Sizin gibi olmak isteyecek ve böyle bir ilişkiyi yaşamak için can atacak ne kadar insan olduğunu bilseydiniz, birbirinize bağlılığınız bir o kadar daha artardı. Bu konuda bize inanabilirsiniz. :) Size bir ömür boyu mutluluklar dileriz. Umarız mükemmel ilişkiniz hep böyle devam eder!
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Zaten sen yollarda hoplayıp zıplarken tüm başlar sana doğru dönüyor. Diğer arkadaşlarını süsleyip onları güzelleştirmeyi çok seviyorsun.
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Her türlü kılığa bürünebilme yeteneğin var,sınırları tanımıyorsun.
Hey sen ünlü ceza çıktın yani en iyisi . Sen kendinle gurur duymalısın
Vayyy genclik atesi hea normaldir bu sehirde cıkman geceler geceler akar gider geceler ehüxD
Sizi seven kişinin baş harfi U-Ü çevrenizde ki U-Ü'lere dikkat edin.
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
EN MASUM SENSİN. UYSALSIN. HER KONUDA HERŞEYE UYUYORSUN. ÇOĞU KİŞİ SANA DEĞER VERİYOR. VERMEYENLER İSE SENİN MASUMLUĞUNU , AKILLIĞINI KISKANIYOR. AMA BAZI KONULARDA FAZLA SESİZ KALIYORSUN. KENDİNİ İFADE EDEMEMEN SENİN İÇİN HİÇ İYİ OLMAYABİLİR.
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Sen Mac'a varını yokunu ortaya koyarak oynarsın, Herkes seni beğensin istersen, En önemlisi gol atmak istersin...
Sen hem komik hem zekisin AMA Zekanı çok kullanmıyon
Tanımadığınız birisinden çok büyük bir iyilik göreceksiniz. Parasal olarak çok iyi bir fırsat olabilir bu iyilik. Akrabalar içinde birisi sizin başarısız olduğunu düşünüyor ve yardım etmek istiyor. Fakat siz kendi yolunuzda zaten emin adımlarla ilerliyorsunuz. "R" harfli bir isim size bir kötülük yapacak. Dikkat edin. Kas spazmı olabilir.
Senin İçinde Bir Galatasaray Sevgisi Var
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Senin durumun icler acisi romantiklik adina hic bise yok.Ya kendini degistirmen gerek yada bu felsefeyi.Ama yinede umudunu yitirme olamayacak sey degil onemli olan icindeki insani harekete gecirmek devami zaten mutlaka gelir...
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
SELÜLİTLERİNE MAKYAJINA SAÇINA BAŞINA VE GİYİMİNE KAFAYITAKAN YEGANE KİŞİLİK
Teknik detayları isteyen ve gerçeklere dayalı yaklaşımları tercih eden bir kişiliktir. Bir konunun doğruluğunu kabül etmek için,, o konu ile ilgili bütün gerçekler ve veriler hakkında bilgi sahibi olması gerekmektedir. Konular hakkında yargıya varmak için mantık yolunda ilerler ve duygularının sonuçları etkilemesine izin vermez.
Tam bir aşk kadını.. güzelliğe önem verir.. delidolu ve çekici bir karakterdir.. aşk konusunda isteğini elde etmiş ve çevresi tarafndan sevilen bir tiptir.
Oltaya geldin.. Dikkatini toplaman lazım. Doğru cevap 25 değil.
Alper Saldıran tam senlik tanışsaydınız muhakkak işi pişirirdinizzzz....
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Sana karışılmaz ooo korkuyorumm annee!!!
Senin kişiliğin tamamen şehirli insanlar gibi giyinmeni gerektiriyor bir jean üstünede bir t-shirt uyumlu renkler harika olacaksın hadi değişime başla
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
Sen voleybol mahallede filan oynamissin gibi belki kursa gidersen daha iyi olabilir
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!