Vaawwwwwww... tek cesaret tam cesaret diyosun. inanılmaz cesaretinden dolayı biçok insan sana hayran ama kendini fazla kaptırma. çünkü herşeyin fazlası zarardır...
Test
Sen bir koyu Trabzonsporlusun...Değilsen boşuna vakit kaybediyorsun...Farkında değilsin ama senden akacak kan bordo-mavi akar...
Fanatik koyu gs lisin takımına aşıksın aynı böyle devam et
Bir süre sonra sende aşık olacaksın.
Sende müthiş bir potansiyel var. Çok sert şutlarınla kalecilerin korkulu rüyası sensin. Frikik desen alasını çekersin.
Komple bir oyuncusun, eksiklerin ufacık detaylarda, mükemmel bir oyuncusun
Bi elham oku bari!!!
Sen cezasın ve çok güzel rap sölüyorsunve elbet bir gün yakıştığın yerini bulacaksın
İyi de değil, kötü de değil. Aslında olmasada olurdu gibisinden. Ama devam edersenizde sorun olacağını sanmıyoruz.
Hemen söylersin çünkü utanmazsın :D çok acele ediyorsun sevmed aha iyi
Sen fanatik bir galatasaraylısın
Sahanın en ileri mevkisinde verim verirsin.Mükemmel bir forvetsin.
SENİN AŞIK OLDUĞUN KİŞİNİN BAŞ HARFİ A
Bakma yüzümeeeeee tırsıomö ne bu tip olummm XD
Kavisli ,doksana ,sert
En rahat yerlerden biri.Yaşadın
sen fanatik tırabzon suporlusun
Seni seven kişinin adı o ile başlıyor acaba kim düşün bakalım
Derslerle ilgili öğretmenlerin gözbebeği çalışkan bir ögrencisin.
Galatasarayin en güzel ortahasi
Sen çok ceviksin sol ve sağ elini iyi kullanıyorsun bence iyi bir kalecisin katpanlık pazubantı senin olmalı !