Senin zeka seviyen 1.sınıf hiç üzülme minik birlerle eğlenmek çok zevkli
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
Sen lisa'yı çok iyi tanıyorsun,tam bir fansın! <3
Sen Adil gibisin. Güçlü durursun ama kalbin yumuşaktır. Sevdiklerini korumak senin için her şeyden önce gelir. Risk almaktan korkmazsın.
Sen Pinkie Pie’sın! Eğlenceli, insanları güldürmeyi seven, insanları mutlu eden, arkadaşlarını her şeyden çok önem veren, tatlı yapmayı ve yemeyi seven, canlı renkleri seven birisin.
Sizin doğal mesleğiniz kurtarıcılık. Bu nedenle çoğu zaman, kişisel veya aile hayatında problemleri olan insanlara aşık oluyorsunuz. "Beni hep sorunlu kişiler bulur" sizin çokça sarfettiğiniz bir cümle. Bu durumdan çok yakındığınız zamanlar oluyor fakat aksi sizin için düşünülemez. Eğer bir kişinin hiç problemi yoksa, hayatını huzur içinde yaşamayı seçmiş ve başarmış biri ise size çekici gelmeyecektir. Çünkü o kişide düzeltilmesi gereken bir yön yoktur ve bu sizin asli görevinizi yerine getiremeyecek olduğunuzu gösterir. Siz aşık olmak için; problem çözücü, onarıcı, tamir edici ve kurtarıcı vasıflarınızı kullanabileceğiniz ilişkiler ararsınız. Bu yüzden daha ziyade sorunlu olan kişiler size çekici gelir.
Karneniz 5,5,5,5,5 sbs niz 450,000 ın altında değil öğretmen yalkası birisiniz kabadayı/serseri5000i nin ödevini ve yazılısını yaparsınız siz çalışkansınız...
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Çok renkli bir karaktere sahipsin.hayatın tadını çıkarmasını biliyosun.fazla sorumlu olmasanda çok eğlenceli ve mutlusun..=)
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Sezgisel güçleri yüksektir, oldukça hassas bir kalbe sahip insanlardir. Gururlarına olabildiğince çok düşkün kişilerdir, gururları kırıldığı zaman asla ve asla afları yoktur. Aslında çok daha yumuşak başlı, daha anlayışlı olmaları gerekmektedir.
Uçuk tipiyle herkesi adeta büyüleyen Selin Şekerci'ymişsin sen!
Komik ve eğlencelisin hep bi filimde oynamak istersin ve sosyalsin
M Harfi ile başlayan Bir Eşin Olacak
Özgürlük anıtını yada times meydanını gördügünde içinde mutlulukla karısık tuhaf bir duygu hissediyormusun? new yorka bakarken iste yasamak istedigim sehir diyormusun? hiphop r&b favori muziginmi? los angeles,chicago,miami hayallerini süsleyen tatil mekanlarımı? o halde sen yolunu kaybetmis bir amerikalısın,hollywood filmlerini neden bu kadar seviyorsun hic düsündünmü...
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
BİRAZ ATARLI OLABİLİRSİN HATTA HAKSIZLIĞA GELEMEZSİN. İNTİKAMINI ALIRSIN.
Sen zeynepsin.Onun gibi tatlı neşeli ve eğlencelisin BOYKE DEVAM GO GİRLL
Sen aurora kadar sorumluluk sahibi ve iyi kalplisin prensin seni beklio**
Sen tam Thanos’sun. Dıştan ne kadar garip dursanda için çok iyidir. Belki Dünyanın bile en eğlenceli kişisi olabilirsindir. Auran her zaman çok yüksektir.
Kore standartlarına göre çirkinsin,Fakat üzülme sen kendine güzelsin.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Sen Gaeul´sun! Arkadaş gruplarında abla rolündesin. Grupta neşeye ihtiyacı olan kişisin, merak etme grubun bebeği sana enerji verir
Sen güneşi Söndürmem Gerek kitabisin! Disadonuk birisin. Ve biraz da üzgünsün de. Çoğu zamanını kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiriyorsun. Ve emin birini seversen iyi seversin.
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Hoop hoop...Yavaş gel ne bu sinir böyle biraz sakinleş ve hayatın tadını çıkar.
Jojo kadar cici bir yüzün var umarım bu saf güzelliği hiç bozmazsın..
Genelde herkesi dışlarsın çok iyi dost olmadığın kimseyi sevmiyorsun ama yinede dostun olan herkese karsı asırı sevimli ve iyisin
SENİN RUHUNDA ŞARKI VAR VE EMİNİM BUNU BOŞA ÇIKARMAYACAKSIN...Sen şarkıcı olmak için yaratılmışsın hadi ne duruyorsun biraz şarkı söylede kulaklarımız şenlensin :)
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Toplumun büyük çoğununluğunun olduğu gibi buda malesef sıradan bir aşk daha doğrusu aşktan ziyade bir sevgi ve hoşlanma durumu deyebiliriz.
Tebrikler oncelikle.Efendi tabiri,Selcuklular zamaninda kullanilmaya baslanmis,daha ziyade Osmanlilarda 15. yuzyil ortalarindan itibaren tahsil terbiye gormus kimselere mahsus bir lakap olarak kullanilmistir.Zamanla, bu manada kullanilan celebi kelimesinin yerini almistir.Devletin ileri gelen memurlarindan bazilarina efendi demek adet haline gelmisti.
En sicak mevsimdir.Kuzey yarim kurede gunlerin en uzun oldugu gunden baslar,gece ve gunduzun esit olmasina kadar devam eder.Kuzey yarim kurede 22 Haziran ile 22 Eylul arasinda,guney yarim kurede ise 22 Aralik ile 21 Mart arasindadir...
Amann ne sıkılcam rahat rahat giyinirrim beni tınlamaz diyorsun...
Sen aşktan uzak duruyorsun.Sana göre aşk diye birşey yok.Kısa süreli ilişkileri seviyorsun.Bu huyundan vazgeçmelisin.
Kendine çeki düzen ver bence çevrendekiler rahatsız olyor senden
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Hepsinin özellikleri sende var. Aşk unnieleriizi çok seviyorsun
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Sen grupta en çok dikkat çeken kişilerdensin. Grupta uyum sağlamak yerine grubun başındasın ve oldukça güçlü bir kişiliğe sahipsin.
Türkiye çıktın! Dost canlısı! Merhametli! Sert! Ama bir o kadar da duygusal. Duygularına hakim olmayı ve kendinden taviz vermeyi bırakmalısın :) Tam deli kadirsin
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.