Simone Cristina dos Santos Leite ve Bosco Izecson Pereira Leite çiftinden dünyaya gelmiştir. Rodrigo Digão adında bir erkek kardeşi de mevcuttur. Ailesi onu São Paulo'ya 7-8 yaşlarında vermiştir ve 18 yaşına kadar São Paulo FC'nin alt yapısında yetişmiştir.
Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
Kaliteyi seviyor,Sportif görünmek kendini rahat hissetmek istiyorsun.Profesyonel bir sporcu olmak için neyle işbirliği yapman gerektiğinin farkındasın.Nike in sloganı senin hayat tarzını özetler gibi "Just do it".